تحقیق گل های آپارتمانی

تحقیق گل های آپارتمانی

تحقیق-گل-های-آپارتمانی

دانلود تحقیق با موضوع گل های آپارتمانی،
در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
از قدیم گفته اند « عقل سالم در بدن سالم » است. در این جمله منظور از عقل همان روان  ، و روحیه سالم و سرحال داشتن و پر انرژی بودن است. 
 آلودگی هوا  همان طور که بر روی تنفس ( اکسیژن رسانی) و جریان خون، قلب، مغز و ... اثر می گذارد، روان انسان را نیز درگیر می کند. در این زمینه تحقیقاتی نیز به عمل آمده که نتایج آن را در برخی از روزنامه ها و مجلات تحت عنوان « افسردگی همه گیر» مطالعه کرده ایم. انسان موجودی طبیعت گراست و می تواند با محیط، مبادله انرژی داشته باشد؛ بنابراین هر قدر محیط سالم تر، زیباتر و آرام تر باشد این تبادل به نحو مفیدتری صورت خواهد گرفت. 
رنگ سبز، رنگ بودن، گرمی، آرامش، مهربانی و دعوت کننده است. رنگی که خداوند با طیف بسیار گسترده ای آن را در جای جای طبیعت گسترده است و این گستره زیبایی، پیام آور آرامش و سلامتی است. افسوس که ماشینیزم، بهره وری انسان را از این نعمت محدود ساخته است. اما با این محدودیت و آلودگی رو به افزایش چه باید کرد؟ آیا گل ها و گیاهان آپارتمانی می توانند جایگزینی مناسبی برای این نعمت باشند؟ و ما انسان ها چگونه می توانیم از وجود این گیاهان برای تقویت روح و روان خود استفاده کنیم؟ 
« در آپارتمان های امروزی به علت نبود نور و انرژی کافی، گیاهان دست ساز و بی جان جای گیاهان طبیعی را گرفته اند که نه آب می خواهد، نه کود و نور؛ و به راحتی قابل شستشو است. برقراری ارتباط با چنین وسایل بی جان به مراتب سخت تر از جانداران سبز و با نشاط است. لطافت و سرزندگی یک گیاه زنده و جاندار به راحتی می تواند ما را به سوی خود دعوت کند و اگر ما راه های کسب انرژی را بیاموزیم و بتوانیم با دنیای درون خود ارتباط برقرار کنیم، به راحتی پاسخگوی این دعوت خواهیم بود. ما می توانیم با گیاهان صحبت کنیم، درددل کنیم و به زبان دیگر همنشینی داشته باشیم. وقتی در فضای کوچک آپارتمان خود پنجره را به هوای چند گلدان باز می کنیم، خودمان هم کمی هوای تازه استنشاق می کنیم ( البته اگر مه و دود نباشد). 

دانلود فایل


تحقیق گل های آپارتمانی

گل های آپارتمانی, دانلود تحقیق گل های آپارتمانی, تحقیق در مورد گل های آپارتمانی, تحقیق گل های آپارتمانی, تحقیق درباره گل های آپارتمانی, تحقیق راجع به گل های آپارتمانی, تحقیق آماده گل های آپارتمانی, تحقیق در مورد گل های آپارتمانی, پاورپوینت گل های آپا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید