تحقیق قرون وسطی یا سده

تحقیق قرون وسطی یا سده

تحقیق-قرون-وسطی-یا-سده

دانلود تحقیق با موضوع قرون وسطی یا سده،
در قالب word و در 36 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
از نظر رومي هاي قرن پنجم ، اروپا منطقه ي مستعمرات عقب مانده اي بود كه عقايدش را از جوامع پيشرفته تر حنوب و شرق اخذ مي كرد بيشتر اروپا – تمام مناطق واقع در شمال رود دانوب و شرق رود راين – طبيعت وحشي بود كه در آن قبايل پراكنده ي بربرهاي ژرمن سكونت داشتند . اما هزار سال بعد ، اين طبيعت وحشي براي هميشه از دست رفته بود وقبايل ژرمن به ملت هايي چون انگلستان و فرانسه تبديل شده و تمدن هايي از خود پديد آورده بودند كه عقايدشان در تمامي اين سياره پراكنده مي شد اين دوره يك هزار ساله كه شاهد اين دگرگوني بود قرون وسطي نام دارد .
قرون وسطي از حدود سال پانصد ميلادي با سقوط امپراتوري روم آغاز شد و تا حدود سال 1500 كه آغاز گرديد، ادامه يافت. اين دوره به عصر فئوداليسم و عصر شواليه گري نيز معروف است. فئوداليسم نظام اقتصادي و سياسي اي بود كه بيشتر اروپا ، به ويژه اروپاي غربي، طي اين دوره سطيره ي آن به سر مي برد؛ و شواليه گري راه و رسمي بود كه سلحشوران زرهپوش و سواره يا شواليه ها چه در ميدان نبرد و چه در خارج از آن ظاهراً از آن پيروي مي كردند. قرون وسطي به دو شاخه تقسيم مي شود. زندگي در قرون وسطي اوليه و قرون وسطي پسين با معيارهاي امروزي دشوار بود با اين حال، رفاه قرون وسطي پسين در حدي بود كه جامعه بتواند در عرصه ي فعاليت هاي هنري و فكري توانمند شود و از آن فرهنگ رنسانس و سرانجام فرهنگ دنياي مدرن غربي فرارويد.

دانلود فایل


تحقیق قرون وسطی یا سده

قرون وسطی یا سده, دانلود تحقیق قرون وسطی یا سده, تحقیق در مورد قرون وسطی یا سده, تحقیق قرون وسطی یا سده, تحقیق درباره قرون وسطی یا سده, تحقیق راجع به قرون وسطی یا سده, تحقیق آماده قرون وسطی یا سده, تحقیق در مورد قرون وسطی یا سده, پاورپوینت قرون وسطی ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید