تحقیق طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر

تحقیق طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر

تحقیق-طريقه-باز-كردن-رمز-ورود-كامپيوتر

دانلود تحقیق با موضوع طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر ،
در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر
بسیاری از شماها هنگام روشن کردن کامپیوتر قبل از آنکه سیستم عامل خاصی بالا بیاید به سد محکمی با نام رمز عبور BIOS برخورد کرده اید. رمز عبوری که بر خلاف سایر رمز عبورها به هیچ وجه در هارد دیسک کامپیوتر ذخیره نمیشود. یا همین مشکل موقعی که می خواهید مشخصات Setup نامپیوتر را عوض کنید پیش میآید. این مقاله به معرفی چند روش برای حل این مشکل میپردازد. فرض ما بر این است که شما رمز عبور کامپیوتر خود را فراموش کرده اید و دنبال راه حل هستید و قصد اذیت کردن و دست بردن در کامپیوتر کسی را ندارید. 
روش اول: برای دزدی از یک مکان ساده ترین و اولین کار استفاده از شاه کلید است تا آبرومندانه و ترو تمیز وارد شوید و آخرین راه حل بالا رفتن از دیوار است. در این مورد هم اینچنین است ما برای مارک ها و مدلهای مختلف Bios رمزهای عبوری معرفی می کنیم که امیدواریم مشکل شما را حل کند و نیازی به بالا رفتن از دیوار نداشته باشید. 
دانلود فایل


تحقیق طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر

طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر, دانلود تحقیق طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر, تحقیق در مورد طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر, تحقیق طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر, تحقیق درباره طريقه باز كردن رمز ورود كامپيوتر, تحقیق راجع به طريقه باز كردن رمز و,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید