تحقیق شما چقدر با آنتی ویروس ها آشنایی دارید

تحقیق شما چقدر با آنتی ویروس ها آشنایی دارید

تحقیق-شما-چقدر-با-آنتی-ویروس-ها-آشنایی-دارید

دانلود تحقیق با موضوع شما چقدر با آنتی ویروس ها آشنایی دارید،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
روش مبتني بر كد (امضا) 
اغلب برنامه هاي آنتي ويروس در حال حاضر از اين تكنيك استفاده مي كنند. در اين شيوه، رايانه ميزبان، درايوهاي حافظه و يا فايلها با هدف پيدا كردن الگويي كه نشان دهنده يك بدافزار باشد، مورد جستجو قرار مي گيرند. اين الگوها معمولاً در فايلهايي به نام فايلهاي امضا ذخيره مي شوند. فايلهاي مذكور توسط فروشندگان نرم افزارهاي آنتي ويروس طبق يك برنامه منظم به روز رساني مي شوند تا قادر باشند بيشترين تعداد ممكن حمله هاي بدافزاري را شناسايي كنند. مشكل اصلي تكنيك بررسي امضا اين است كه نرم افزار آنتي ويروس بايد قبلاً به روز رساني شده باشد تا بتواند به مقابله و خنثي سازي بدافزارها بپردازد و لذا بدافزارهاي جديدي كه هنوز شناسايي نشده و به فايلهاي امضا اضافه نشده اند تشخيص داده نمي شوند. 
در اين شيوه زماني كه نرم افزار آنتي ويروس يك فايل را مورد آزمايش قرار مي دهد، به يك ديكشنري ويروس كه حاوي امضاي ويروسهاي شناخته شده است مراجعه مي كند. در صورتي كه هر تكه از كد فايل با يك ويروس شناخته شده مطابقت داشته باشد، فايل مذكور به عنوان يك فايل آلوده شناسايي شده و آنتي ويروس يا آن را پاك مي كند و يا آن را قرنطينه مي نمايد تا برنامه هاي ديگر به آن دسترسي نداشته و همچنين از انتشار آن جلوگيري به عمل آيد. در برخي موارد نيز امكان بازسازي فايل آلوده از طريق حذف ويروس از فايل اصلي وجود دارد كه در صورت امكان آنتي ويروس اين كار را انجام مي دهد. 

دانلود فایل


تحقیق شما چقدر با آنتی ویروس ها آشنایی دارید

شما چقدر با آنتی ویروس ها آشنایی دارید, دانلود تحقیق شما چقدر با آنتی ویروس ها آشنایی دارید, تحقیق در مورد شما چقدر با آنتی ویروس ها آشنایی دارید, تحقیق شما چقدر با آنتی ویروس ها آشنایی دارید, تحقیق درباره شما چقدر با آنتی ویروس ها آشنایی دارید, تحقی,,,

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید