تحقیق مبانی PHP

تحقیق مبانی PHP

تحقیق-مبانی-php

دانلود تحقیق با موضوع مبانی PHP،
در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
Php یک زبان قدرتمند برای ساخت وب سایتهای پویا و محاوره ای است . این زبان اسکریپتی می تواند با html ادغام شود . نکته بعدی که باید در مورد این زبان بدانید این است که php یک زبان اسکریپتی در سرویس دهنده است . برنامه php در سرویس دهنده وب تفسیر می شود و html یا خروجی های دیگری تولید می کند که کاربر مشاهده خواهد کرد . 
Php  در سال 1994 توسط  rasmus lerdorf ارائه شد . از آن زمان ، تغییرات زیادی در آن ایجاد شده است ، به طوری که تا نسخه های 5.00 آن نیز در حال ارائه است . رشد آن آنقدر زیاد بوده است که امروزه بسیاری از طراحان وب از آن برای پیاده سازی صفحات وب استفاده می کنند .
ويژگی های مهم php 
از نظر تکنیکی ،php دارای ویزگی های زیر است :
مستقل از محیط کار   کدهای php را بدون انجام تغییرات در کامپیوترهایی با سیستمهای عامل مختلف می توان بکار برد . به عنوان مثال ، اسکریپت php که بر روی لینوکس اجرا می شود ، بر روی ویندوز نیز اجرا خواهد شد .
ادغام در html    کد php در فایلهایی که حاوی دستورات html هستند نوشته می شود.
اجرا در سرویس دهنده   کدهای php که می نویسیم ، بر روی سرویس دهنده وب اجرا می شوند .
زبان اسکریپتی وب    برنامه های php را بوسیله مرورگر اجرا می کنیم . به وب سایتی که برنامه های php قرار دارند دستیابی پیدا می کنیم . به این ترتیب کد php اجرا شده نتیجه آن به مرورگر برمی گردد. با استفاده از php می توان سایتهایی نوشت که  :
1.داده ها را از منابع مختلفی مثل بانکه ای اطلاعاتی یا فایل ها جمع آوری کند.
2.عناصر محاوره ای مثل امکانات جست و جو ، تابلو های پیام و مناظره ها را در بر گیرد .
3.به کاربر اجازه می دهد فعالیت هایی مثل ارسال نامه الکترونیکی ، یا خرید را انجام دهد .
به عبارت دیگر php برای نوشتن وب سایتهایی به کار می رود که کاربران روزانه با آنها    سروکار دارند . یعنی php می تواند برای نوشتن سایتهای تجارت الکترونیک ، موتورهای جستجو ، دروازه های اطلاعات و سایتهای معمولی به کار رود . 
مبادله فایلها  یعنی می توانیم از طریق مرورگر ، فایلهایی را در سرویس دهنده ایجاد کرده از بین ببریم .
فروشگاه اقلام اینترنتی   بطوری که می توان اقلام فروشگاه را در یک نقشه نشان داد .
پردازش بانکها ی اطلاعاتی   به این ترتیب می توانیم تمام داده ها در بانک اطلاعاتی ذخیره و از آن بازیابی کرد .
خدمات لیست پستی  به کاربران اجازه میدهد عضو لیستهای پستی مختلف شوند . علاوه بر این ، مدیران لیست می توانند به اعضا نامه الکترونیکی ارسال کنند .
بعضی از قدرتهای php 
Php در مقایسه با رقبای خود مثل   perl،   asp،  jsp،  allaire goldfusion دارای قدرتهای زیر است :
کارایی بالا    php بسیار کارآمد است . با استفاده از سرویس دهنده ارزان می توانید روزانه به میلیون نفر پاسخ دهید . سایت  http://www.zend.com  کارایی php را در مقابل رقبایش نشان می دهد .
ارتباط با بانکهای اطلاعاتی  مختلف  php به راحتی می تواند با سیستمهای بانک اطلاعاتی مختلفی ارتباط برقرار کند . علاوه بر سیستم بانک اطلاعاتی رابطه ای mysql  ، به راحتی می توانید با اوراکل ، Sybase و غیره ارتباط برقرار کنید . با استفاده از استاندارد ODBC  می توانید با ر بانک اطلاعاتی که حاوی درایو ODBC  است ، ارتباط برقرا کنید .
کتابخانه ای برای اغلب کارهای متداول وب    چون php برای بکار گیری در وب طراحی شد ، حاوی توابع زیادی برای اجرای کارهای مربوط به وب است . براحتی می توان تصاویر GIF  را ساخت ، به سایر خدمات شبکه متصل شد ، نامه الکترونیکی ارسال کرد ، با کوکی ها کار کرد ، اسناد PDF را تولید نمود .
هزینه اندک   php  رایگان است . آخرین نسخه php را می توان ار سایت آن ،  www.php.net برداشت .
آموزش و بکارگیری آن ساده است    نحوه زبان php  خیلی شبیه به c  است . اگر با زبان c   و c++    یا java   آشنا باشیم ، به راحتی می توانیم با php کار کنیم . 
قابل حمل    php برای سیستم های عامل مختلفی مهیا است .کد php  را می توان در نسخه های مختلف یونیکس و ویندوز اجرا کرد . حتی می توان کدهای نوشته شده برای یک سیستم عامل را در سیستم عامل دیگر استفاده نمود .
کد منبع php  مهیا است    می گویند php رایگان و open source  است . حتی اصلاحاتی را در کد آن ایجاد کرد . به عبارت دیگر ، می توان تغییراتی را در این زبان به وجود آورد .
دانلود فایل


تحقیق مبانی PHP

مبانی PHP, دانلود تحقیق مبانی PHP, تحقیق در مورد مبانی PHP, تحقیق مبانی PHP, تحقیق درباره مبانی PHP, تحقیق راجع به مبانی PHP, تحقیق آماده مبانی PHP, تحقیق در مورد مبانی PHP, پاورپوینت مبانی PHP, ورد , word , تحقیق با موضوع مبانی PHP, pdf

مهندسی کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید