تحقیق پرورش اردک

تحقیق پرورش اردک

تحقیق-پرورش-اردک

دانلود تحقیق با موضوع پرورش اردک،
در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
هدف کسب وکار را بنویسید.
با توجه به نياز روز افزون مردم جهت مصرف گوشت و تخم مرغ، گوشت طيور درصد پروتئين بالايي نيز دارد. در حدود 20% و با توجه به ذائقة مردم پرورش اردك در سواحل درياي خزر را مورد بررسي قرار داده، كه با عنايت پروردگار در آينده اي نزديك با برآورد هزينه اي معادل 260 ميليون تومان شروع به كار مي نماييم.
كارگاه توليدي، جهت پرورش به يك سوله جهت نگهداري و فضاي باز و ساحل دريا جهت پرورش و اردك نياز دارد. همچنين به كشتارگاه و سردخانه و فضايي جهت بسته بندي محصول نياز است و مكاني، جهت نگهداري نوع اردك تخمي و بسته بندي تخم آن مورد احتياج است.
در شهر به يك دفتر فروش گوشت و تخم و گرفتن نمايندگي پخش نياز است.
كاركنان شركت عبارتند از 3 نفر سهامدار اصلي، يك حسابدار و در حدود 10 نفر كارگر كه با توجه به گستردگي توليد و تنوع توليد آن نياز بيشتري به كارگر و كارمند خواهد بود.
2. توصيف زمينه کسب و کار:
با توجه به مسائل فروش و توان خريد مشتريان بررسي شده كه جهت فروش به تبليغات ويژه نياز است كه مسلماً قابل توجه عموم مردم قرار مي گيرد و توان خريد نيز متناسب با نياز مردم است، زيرا با نمونة مشابه كار فرقي ندارد بلكه ارزانتر ارائه خواهد شد.
مسلماً مانند تمامي كارهاي توليدي، تغييرات اقتصادي بر فروش و كسب و كار تاثیر خواهد كرد كه كاملاً طبيعي و قابل پيش بيني مي باشد ولي با توجه به تجربه به بازار ضرري بر كار و توليد محصول ما ندارد.
3. معرفي مختصر محصول و  ارتباط منطقي آن با زنجيره توليد :
تحلیل بازار
چه نیازی را برطرف می کند از مصرف کننده 
4. بازار هدف و مولفه هاي آن  :
ما هدف بر توسعة كار و بهره برداري از آن را داريم پس مي توان گفت رشد دارد. عوامل محيطي يعني انتشار ويروسهاي طيور كه باعث تلف شدن آنها مي شود، باعث نزول رشد كاري مي شود و همچنين باعث بیشتر شدن هزينه جهت درمان يا نگهداري اردك ها مي گردد، و با شروع فصل سرما هزينه نگهداري نیز بيشتر مي شود.
اهداف ما در مرحله اول جلب رضايت مردم است و در مراحل بعد سودآوري و در نتيجه برگشت سرمايه و هزينه و بعد كسب سود خالص است. هنگامي مي توان گفت به موفقيت رسيديم كه سرماية اوليه برگردد و سودآوري خوبي داشته باشيم و بتوان قسمتي از بازار را به تسخير محصول خود و همچنين به گسترش توليد و توزيع محصول خود دست يابيم.
دانلود فایل


تحقیق پرورش اردک

پرورش اردک, دانلود تحقیق پرورش اردک, تحقیق در مورد پرورش اردک, تحقیق پرورش اردک, تحقیق درباره پرورش اردک, تحقیق راجع به پرورش اردک, تحقیق آماده پرورش اردک, تحقیق در مورد پرورش اردک, پاورپوینت پرورش اردک, ورد , word , تحقیق با موضوع پرورش اردک, pdf

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید