تحقیق چگونه از سانحه سقوط هواپيما جان سالم بدر ببريم؟

تحقیق چگونه از سانحه سقوط هواپيما جان سالم بدر ببريم؟

تحقیق-چگونه-از-سانحه-سقوط-هواپيما-جان-سالم-بدر-ببريم؟

دانلود تحقیق با موضوع چگونه از سانحه سقوط هواپيما جان سالم بدر ببريم؟،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
خطوط هواپيمايي در اطراف جهان هم اكنون 5/2 ميليارد مسافر در سال حمل مي‌كنند و علي‌رغم خطرهاي بالقوه موتورهاي جت در آسمان و سفر در چند مايلي بالاتر از زمينه و درون يك قطعه فلز سنگين- اين مسافرت‌ها بطرز شگفت‌انگيزي ايمن هستند.
در واقع احتمال اين‌كه در يك پرواز خطوط هوايي تجاري با بد شانسي مرگ روبه‌رو شويم 1 در 9 ميليون مي‌باشد. البته اشتباهات زيادي در ارتفاع 33000 پايي بالي زمين مي‌تواند اتفاق بيافتد و اگر بدشانسي شما در حدي باشد كه در حين مسافرت چنين چيزي اتفاق بيافتد، تصميمي كه مي‌گيريد مي‌تواند تفاوت بين مرگ و زندگي باشد. بخاطر داشته باشيد كه حدود 95 درصد از سوانح هواپيماها نجات‌يافتگاني دارند بنابراين چنان‌چه بدترين چيز اتفاق بيافتد بد شانسي شما به بدي كه فكر مي‌كنيد نخواهد بود.
1.    اين طور لباس بپوشيد:
شلوار بلند / كفش‌هاي راحت و محكم بنددار:
البته ممكن است بخواهيد كه در طول پرواز راحت باشيد يا با كلاس به نظر بياييد، اما حركت سريع در لاشه هواپيما با كفش‌هاي صندل يا پاشه بلند، مشكل است. لباس‌‌هاي گشاد و غير ساده همچنين اين خطر را دارد كه با درگير شدن با موانعي در فضاي محدود داخل هواپيما پاره شوند. اگر مي‌دانيد كه پرواز در مناطق سرد صورت مي‌گيرند، لباس مناسب به تن كنيد و بالا تنه خود را با ژاكتي بپوشانيد. لازم است كه در صورت سقوط براي نجات يافتن خود را گرم نگه داريد. حتي اگر احتياجي به توجه به اين مورد (سردي هوا) وجود نداشته باشد. هر چه بيشتر پوشيده باشيد در هنگام برخورد با زمين كمتر دچار جراحات يا سوختگي‌هاي جدي مي‌شويد. ارجحيت با لباس‌هاي پشمي و كتاني است زيرا كمتر در معرض خطر آتش‌سوزي مي‌باشند. در هنگام پرواز بر فراز آب‌ها، لباس پشمي بر كتاني برتري دارد، زيرا پشم نسبت به كتان كمتر خاصيت عايق بودن خود را در هنگام مرطوب شدن از دست مي‌دهد.
2. صندلي‌هاي مناسبي براي خود بگيريد:
در مراحل اوليه برخورد، امكان نجات بيشتر است و نجات از يك سانحه سقوط بستگي به اين دارد كه با چه سرعتي از هواپيما خارج شويد. بهتر است كه صندل‌هايي را بگيريد كه تا حد ممكن به درب‌هاي خروجي نزديك باشند و صندل‌هايي رديف مياني ارجحيت بيشتري دارند. بعلاوه، سعي كنيد در بخش عقب هواپيما بنشينيد. مسافراني كه در بخش دوم هواپيما قرار مي‌گيرند، 40 درصد بيشتر از آنهايي كه در رديف‌هاي اولي نشسته‌اند، شانس نجات دارند
دانلود فایل


تحقیق چگونه از سانحه سقوط هواپيما جان سالم بدر ببريم؟

چگونه از سانحه سقوط هواپيما جان سالم بدر ببريم؟, دانلود تحقیق چگونه از سانحه سقوط هواپيما جان سالم بدر ببريم؟, تحقیق در مورد چگونه از سانحه سقوط هواپيما جان سالم بدر ببريم؟, تحقیق چگونه از سانحه سقوط هواپيما جان سالم بدر ببريم؟, تحقیق درباره چگونه از,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید