تحقیق جنگلهای آمازون

تحقیق جنگلهای آمازون

تحقیق-جنگلهای-آمازون

دانلود تحقیق با موضوع جنگلهای آمازون،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
آمازون، نام جنگل بسیار بزرگی در امریکای جنوبی است. جنگلهای بارانی آمازون در تمام فصول سال دارای هوایی گرم با رطوبتی بسیار زیاد میباشند.
آمازون، نام جنگل بسیار بزرگی در امریکای جنوبی است. جنگلهای بارانی آمازون در تمام فصول سال دارای هوایی گرم با رطوبتی بسیار زیاد میباشند. متوسط درجه حرارت، در مرکز آمازون، در حدود ۳۰ درجه سانتیگراد (۸۶ درجه فارنهایت) غربیترین بخش این منطقه، در حدود ۲۵ درجه سانتیگراد (۷۶ درجه فارنهایت) میباشد. تقریباَ هر روزه باران سنگینی در سرتاسر آمازون میبارد. 
● جنگل های بارانی آمازون در خطرند 
طرفداران محیط زیست رفع ممنوعیت فروش محصولات اصلاح ژنتیکی شده در برزیل را تهدید جدی برای جنگل های بارانی آمازون می دانند. در قانون جدید، عرضه و کشت محصولات اصلاح ژنتیکی شده به ویژه سویا برای صادرات تایید شده است. شرکت های بیوتکنولوژی و کشاورزان بزرگ برندگان این قانون جدید محسوب می شوند. هرچند این اقدام و همچنین قانونی شدن تحقیقات بر روی سلول های بنیادی جنین انسان از دید مردم برزیل حرکتی به سوی برزیل نوین است، اما طرفداران محیط زیست می گویند جنگل های بارانی و کشاورزان کوچک بازنده ماجرا هستند. طرفداران محیط زیست نگران هستند محصولات اصلاح ژنتیکی شده، گونه های بومی را نابود کند، در زنجیره غذایی اختلال به وجود آورد و امکان ورود این محصولات به مناطق جدید مانند جنگل های پاکسازی شده آمازون را فراهم سازد. تخریب بزرگترین جنگل بارانی جهان طی دو سال گذشته برای دومین بار به بالاترین حد خود رسید. سال گذشته بخشی از جنگل آمازون به وسعت ۲۳ هزار کیلومتر مربع نابود شد. طرفداران محیط زیست می گویند دامداران و چوب برها درختان جنگل های بارانی و علفزارهای استوایی را نابود می کنند و کشاورزان زمین های خالی شده از درخت را به کشتزار تبدیل می کنند. 
دانلود فایل


تحقیق جنگلهای آمازون

جنگلهای آمازون, دانلود تحقیق جنگلهای آمازون, تحقیق در مورد جنگلهای آمازون, تحقیق جنگلهای آمازون, تحقیق درباره جنگلهای آمازون, تحقیق راجع به جنگلهای آمازون, تحقیق آماده جنگلهای آمازون, تحقیق در مورد جنگلهای آمازون, پاورپوینت جنگلهای آمازون, ورد , word,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید