تحقیق مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج

تحقیق مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج

تحقیق-مديريت-زراعي-خزانه‌هاي-برنج

دانلود تحقیق با موضوع مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج،
در قالب word و در 8 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه
جمعيت جهان هر روزه در حال زياد شدن است و اين جمعيت نياز به غذا دارد. افزايش سريع و فراوان توليدات كشاورزي براي تأمين نيازهاي هر جامعه، كاري نيست كه بتوان با روش‌هاي سنتي كشاورزي آن را انجام داد. زيرا با روش‌ها و عمليات سنتي فقط مقدار محدود و كمي محصول توليد مي‌شود.
امروزه دستيابي به محصول بيشتر از طريق زياد كردن زمين‌هاي زيركشت امكان‌پذير نيست. در اغلب كشورهاي جهان، افزايش توليدات كشاورزي از طريق افزايش حاصلخيزي و باروري زمين‌هاي زيركشت انجام مي‌شود.
در اين خصوص، براي بالا بردن توان و ظرفيت توليد، بايد از پيشرفت‌‌ها و روش‌هاي جديد و علمي استفاده كرد. مديريت صحيح زراعي مزارع برنج از جمله روش‌هاي اثربخش در افزايش حاصلخيزي اراضي و به دست آوردن محصول بيشتر است. در اين ميان، مديريت خزانه برنج اهميت خاصي دارد كه توجه به آن و به كارگيري توصيه‌ها و نكته‌هاي كارشناسي، باعث موفقيت كشاورزان برنجكار و افزايش توليد خواهد شد.
در اين نشريه، توصيه‌ها و نكته‌هاي علمي درباره پوشش خزانه، كوددهي خزانه، روش مبارزه با علف هرز سوروف و حشرات زيان‌آور توضيح داده شده است.

دانلود فایل


تحقیق مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج

مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج, دانلود تحقیق مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج, تحقیق در مورد مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج, تحقیق مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج, تحقیق درباره مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج, تحقیق راجع به مديريت زراعي خزانه‌هاي برنج, تحقیق آماده مدير,,,

مهندسی کشاورزی و زراعت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید