تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم

تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم

تحقیق-طراحي-خط-توليد-كشمش-به-روش-مداوم

دانلود تحقیق با موضوع طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم ،
در قالب word و در 68 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
اهميت اقتصادي توليد انگور و كشمش در ايران :
تاك يكي از قديمي ترين گياهاني است كه كشاورزان ، در اكثر نقاط ايران با كاشت و نگهداري آن آشنايي دارند. موكاري ايران در وضع حاضر عبارت است از تعدادي واحدهاي كوچك و متوسط در شرايطي اقليمي بسيار متغير و مختلف كه در ميان سه قطب بزرگ توليد يعني مشهد ، شيراز و اروميه قرار گرفته اند.
اغلب تاكستانهاي ايران به روش سنتي است . پائين بودن توليد در تاكستانهاي سنتي، به هيچ وجه متناسب با در آمد محصول انگور نمي باشد.
تغيير سيستم تاك داري در ايران علاوه بر اين كه راندمان محصول را به راحتي و حتي بدون كوچك ترين تيماري ، چند برابر مي كند بلكه كليه عمليات بهزراعي در سيستمهاي مدرن تاك داري مي تواند توليد را تا هفت برابر ميزان فعلي افزايش مي دهد . با اجراي اين طرح نه تنها محصول ايران بدون افزايش سطح زير كشت به چند برابر فعلي افزايش مي يابد بلكه با رعايت بهداشت توليد كشمش مي تواند به راحتي برتري خود را در بازارهاي جهاني باز يابد. زيرا با توجه به سازگاري اين گياه با شرايط مختلف آب و هواي و خاك ايران ، به راحتي توليد 2.3 ميليون تني فعلي محصول انگور به 16 ميليون تن افزايش يافته و صادرات كشمش ، آب و كنسانتره انگور بازهم افزايش مي يابد.
در حال حاضر كشور ما از نظر سطح زير كشت ، هشتمين كشور و از لحاظ ميزان توليد هفتمين كشور جهان مي باشد كه در صورت اجراي طرح ، صادرات كشمش ايران به 150 هزار تن افزايش يافته و 180 ميليون دلار درآمد ارزي حاصل از آن خواهد بود.
قابل توجه است كه در حال حاضر عمدتاً به جهت پائين بودن كيفيت كشمش ايران نسبت به كشمش توليدي كشورهاي پيشرفته ، در هر تن 400 دلار زير قيمت بين‌المللي به فروش رفته است كه اميد است بر اساس طرح بهبود كشمش ، افزايش صادرات و افزايش قيمت كشور ، نصيب ميهن اسلامي ايران شده و نتايج درخشاني از لحاظ در آمد ارزي و ايجاد اشتغال نصيب كشورگردد.

دانلود فایل


تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم

طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, دانلود تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, تحقیق در مورد طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, تحقیق درباره طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, تحقیق راجع به طراحي خط توليد كشمش ,,,

مهندسی کشاورزی و زراعت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید