تحقیق درباره متغير ها

تحقیق درباره متغير ها

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 26 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

برزونسکی در تحلیل نظر مارسیا و با نگاهی شناختی اجتماعی بر این باور است که چهار وضعیت هویت، ناشی از تفاوت در جهت گیری های فرآیند شناختی اجتماعی می باشد. مطابق با دیدگاه او ساختار هویتی موجود، ترکیبی از ساختار خود و طرحواره هایی است که پایه و مبنایی را برای تفسیر اطلاعات مربوط به خود در حیطه تصمیم گیری حل مسئله فراهم می آورند. این تلاش های سازگارانه به نوبه خود اطلاعات پراکنده مورد نیاز برای جنبه های سازگارانه ساختار هویت را فراهم می آورند. در فرهنگ های در حال انتقال و دارای تغییر و تحول هویت بهینه مستلزم یک تبادل دیالکتیکی مستمر بین فرآیندهای جذب که ناشی از ساختار هویت است و فرآیندهای انطباقی ناشی از زمینه فرهنگی بوده که هدف آن اصلاح و دوباره سازی ساختار هویت است. (برزونسکی، 1988).

علاوه بر این او فرض می کند که افراد از طریق داده های متفاوتی، اطلاعات مربوط به تشکیل هویت را پردازش می کنند. این سبک های پردازش اطلاعات که یک مدل شناختی اجتماعی می باشند برگرفته از فرض های معرفت شناختی شخصی است که نقش اصلی را در فرآیند شکل گیری هویت و دوباره سازی هویت خود دارند.

مطابق با تقسیم بندی پپر (1942) فرض های معرفت شناسی عبارت اند از جهان بینی مبتنی بر ساختار ( شکلی)، جهان بینی مکانیکی، جهان بینی زمینه ای  و جهان بینی ارگانیکی. در جهان بینی شکلی واقعیت شامل شکل های جهانی از قبل تعیین شده است (ایده ها و مثل افلاطونی) و شخصی که دارای چنین دیدگاهی می باشد بدنبال کشف و شناسایی اساس و بنیان پدیده ها (یعنی ایده ها) تلاش می کند. اما در یک جهان بینی مکانیکی فرض بر این است که جبرگرایی برجهان حاکم است. این دیدگاه قائل به عوامل طبیعی بوده و واقیعت از یک سری سیستم های مجزا و محصور تشکیل شده است.


دریافت فایل


تحقیق درباره متغير ها

تحقیق درباره متغیر ها,متغیر مستقل ,متغیر ها

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید