تحقیق درباره آغاز به کار سیستم کارگزینی

تحقیق درباره آغاز به کار سیستم کارگزینی

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 11 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

به منظور شروع به کار سیستم کارگزینی نیاز به دوره گذاری می باشد تا پس از آن بتوان سیستم را به طور کامل اجرا کرد. هدف از دوره گذار فراهم آوردن حداقل اطلاعات مورد نیاز سایر سیستم ها می باشد. به دلیل اینکه سیستم کارگزینی یکی از سیستم های پایه در سیستم جامع است و اطلاعاتی را برای سایر سیستم ها( مثل رفاه، حقوق و دستمزد و ...) فراهم می کند سایر سیستم ها برای آغاز به کار نیاز به اطلاعات کارگزینی دارند در دوره گذار این اطلاعات فراهم می شود در زیر مراحل انجام کارها به منظور گذر از دوره گذار و اجرایی کردن سیستم توضیح داده می شود:

1- ورود اطلاعات آخرین ساختار سازمانی در سیستم تشکیلات:

جهت ورود اطلاعات اولیه در سیستم کارگزینی( مانند آخرین احکام کارگزینی کارکنان) ورود اطلاعات آخرین ساختار تشکیلات سازمان در سیستم تشکیلات لازم است.

2- ورود اطلاعات کارکنان در حال کار:

در این مرحله باید به کمک فرم«اطلاعات کارکنان» اطلاعات کارکنان در حال کار را وارد سیستم کرد. از میان جزئیات اطلاعات کارکنان باید اطلاعات « افراد تحت تکفل» ، « سوابق تحصیلی» ، « سوابق ایثارگری» و « پست های مجازی کارمند» وارد شود.

3- ورود اطلاعات آخرین حکم کارگزینی و قرارداد استخدام پیمانی کارکنان:

در این مرحله باید آخرین حکم کارگزینی و قرارداد استخدام پیمانی کارکنان وارد سیستم شود


دریافت فایل


تحقیق درباره آغاز به کار سیستم کارگزینی

سیستم کارگزینی,آغاز به کار سیستم کارگزینی,تحقیق درباره آغاز به کار سیستم کارگزینی

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید