تحقیق درباره میوه ها و چگونگی به وجود آمدن آن

تحقیق درباره میوه ها و چگونگی به وجود آمدن آن

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:13

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

مقدمه

در سال 1893 دیوان عالی ایالات متحده امریکا در مورد Nix vs. hedden قانونی صادر کرد که گوجه فرنگی قانوناٌ بیشتر متعلق به سبزیجات است تا میوه ها. این در نظر با تصور عمومی در ذهن مردم این بود که میوه ها نسبتاٌ شیرین هستند و طبیعتاٌ به عنوان دسر غذا استفاده می شدند در حالی که سبزیجات بیشتر ترش بودند و بخشی از سالاد یا غذای اصلی را تشکیل می دهند.

این از دیدگاه گیاهشناسی چنین تصور می شود که میوه یک تخمدان توسعه یافته و رسیده (بالغ) است. میوه همچنین معمولاٌ شامل دانه ها است. بوسیله این تعریف بسیاری از چیزهایی که سبزیجات نامیده می شوند شامل: گوجه فرنگی، لوبیا سبز، خیار و کدو واقعاٌ میوه هستند. درجای دیگر سبزیجات می توانند از برگها (به عنوان مثال: کاهو، کلم پیچ)، ساقه ها (سیب زمینی سفید)، ریشه ها (مانند: سیب زمینی شیرین)، ساقه ها و ریشه ها (مانند: چغندر)، جوانه های گل (برای مثال: کنگر فرنگی) یا قسمتهای دیگری از گیاه ایجاد شوند. تمام میوه ها از گل ساخته می شوند، بنابراین درگیاهان گلدار دیده می شوند. لقاح (به فصل 22 مراجعه شود.) معمولاٌ به طور غیرمستقیم مشخص می کند که تخمدان تخمدانهای یک گل به میوه تبدیل می شود یا نه(گاهی اوقات یک بافت اضافی مانند: نهنج). اگر تخمکها کمتر از حد معینی بارور شوند گلها معمولاٌ بدون رشد بیشتر خشک می شوند و می ریزند.

دانه های گرده محتوی محرک خاصی به نام هورمون هستند که ممکن است توسعه و رشد میوه ها را آغاز کنند (مورد بحث در جزئیات فصل 11) و بعضی اوقات تنها یک مقدار از دانه های گرده کافی هستند که باعث تحریک شوند و تخمدان را به میوه تبدیل کنند. هورمونهای تولید شده بوسیله دانه های توسعه یافته رشد میوه را به جلو می اندازند این هورمونها به نوبه خود محرکهای بیشتری را از دیواره تخمدان برای رشد و توسعه میوه تولید می کنند.

 

بخشهای یک میوه

هنگامی که یک تخمدان به میوه کامل تبدیل شد به 3 بخش قابل تقسیم است، که هر چند بعضی اوقات تشخیص دادن این بخشها از هم مشکل می باشد. پوست میوه برون بر آن را تشکیل می دهد، در حالی که داخلی ترین بخش میوه که دانه ها را احاطه می کند درون بر را تشکیل می دهد. درون بر ممکن است سخت وسنگی باشد (مانند هسته هلو که دانه را احاطه می کند) درون بر همچنین ممکن است نازک و کاغذی باشد مانند سیب یا آن ممکن است از میان بر جدا نباشد. میان بر به بخشی از میوه گفته می شود که بین برون بر و درون بر قرارگرفته باشد. این سه ناحیه به صورت یکجا فرابرنامیده می شود در میوه های خشک فرابر معمولاٌ خیلی نازک است. بعضی میوه ها فقط شامل تخمدان و دانه ها هستند، بعضی دیگر دارای قسمتهای مجاور گل مانند: نهنج یا کاسبرگها با تخمدان ادغام می شوند و یا به صورتهای مختلفی تغییر می کنند.

و...


دریافت فایل


تحقیق درباره میوه ها و چگونگی به وجود آمدن آن

تحقیق درباره میوه ها و چگونگی به وجود آمدن آن,میوه ها,و,چگونگی,به,وجود,آمدن,آن,تحقیق,دانشجو,کارآموزی,پروژه,پاورپوینت,ورد,مقاله,بانک علم

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید