تحقیق درباره سیستمهای تسلیحاتی موشکهای کروز و رویکردهای آن

تحقیق درباره سیستمهای تسلیحاتی موشکهای کروز و رویکردهای آن

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 43 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

موشکهای کروز سیستمهای تهاجمی محسوب می شوند که بسته به تکنولوژی بکار رفته در آنها می توانند سیستمهای بالنسبه ساده تا پیچیده باشند . امروزه انواع ضد کشتی آنها به طور گسترده مورد تکثیر قرار گرفته است، اما انواع موسوم به حمله به اهداف زمینی تنها در موجودیهای تعداد انگشت شماری از کشورهای پیشرفته  یافت می شود.

عملکرد موفقیت آمیز موشکهای تاماهاوک  و CALCM در نبرد طوفان صحرا و عملیاتهای متعاقب آن و قیاس آنها با سیستمهای مشابهی چون هواپیمای پنهانکار      F-117A باعث گردیده تا کشورهای دیگری که این تحولات را زیر نظر دارند با جدیت بیشتری برنامه توسعه این سیستمها را پیگیری نمایند . مهمترین فاکتورهایی که باعث می شوند. این سیستمها تسلیحاتی حائز اهمیت تلقی شوند عبارتند از توانایی نفوذ به لایه های دفاعی (اعمال تکنولوژیهای  پنهانکاری و استفاده از مسیرهای چندگانه) ، افزایش برد به بیش از 500 کیلومتر ، انعطاف  پذیری عملیاتی سیستم، قیمت تمام شده کمتر، تعداد موجودیهای در دسترس از این سیستمها ، می باشد.


دریافت فایل


تحقیق درباره سیستمهای تسلیحاتی موشکهای کروز و رویکردهای آن

تحقیق درباره سیستمهای تسلیحاتی موشکهای کروز و رویکردهای آن, موشکهای کروز ,سیستمهای تسلیحاتی

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید