تحقیق درباره دنياي وارونه از محاسبات مقداري

تحقیق درباره دنياي وارونه از محاسبات مقداري

این محصول در قالب ورد (WORD) وقابل ویرایش در30 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

دنياي وارونه از محاسبات مقداري

 

ايده هاي عجيب و غريب مي‌‌تواند منشأ كاملاًمعمولي داشته باشد.ايده كنوني زادگاهي به نام تگزاز دارد.در سال 1981 ويلر پدر روزنه سياه و فيزيك نظري از دانشگاه تگزاز در آستين جلسه‌اي تشكيل داد.همه‌ي مهمان ها فيزيك‌دانهايي جوان با علاقه‌هاي مشترك دربنيان محاسبات بودند،همان موضوعي كه ويلر به آن اعتقاد داشت،و در آن سال اهميت افزونتري يافت .در اين جلسه بود كه بحث و مكالمه با چالز بنت ،يك فيزيك دان ABM ،جرقه‌اي را در ذهن يكي از محققان دانشگاه آكسفورد به نام ديويد دسچ ايجاد كرد.او بر اين عقيده بود كه نظريه محاسبات (كامپيوتر) بر روي قانونهاي نيوتن بنا نهاده شده است،نه بر اساس توصيفات اساسي دنيا كه بوسيله تئوري كوانتوم حمايت مي‌شوند.

در هر صورت،صنعت كامپيوتر براي تحريك بيش از اندازه ريز تراشه‌ها شروع به كار كرده بود. اين صنعت محاسبات بسيار گسترده‌اي را در هر ثانيه ممكن ساخته بود.اگر چه گرماي توليد شده باعث باقي ماندن ابدي سيلسيوم مي‌شد ،براي رفع اين مشكل دانشمندان تئوري مذكور رادر سال 1930 با پيشگامي ‍“آلان ترنينك” ارائه كردند .اما در جلسه ويلر ،داچ عقيده داشت “خيلي زودتر از حد انتظار ما خواهيم ديد كه با استفاده از قانونها ‹ماشين كوانتوم› ما به جوابهاي متفاوتي خواهيم رسيد.


دریافت فایل


تحقیق درباره دنياي وارونه از محاسبات مقداري

اطلاعات کوانتومی ,یونهای منجمد شده ,الگوریتم‌ها

فنی و مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید