تحقیق CRM

تحقیق CRM

در این تحقیق CRM مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است

در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است :

واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابطي قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز موفقيت هر کسب و کار است. تکنولوژيهاي بسياري در قالب مديريت ارتباط با مشتري CRM ارائه شده اند اما داشتن تصويري از CRM به عنوان مجموعه اي از تکنولوژي نيز نادرست است. به عنوان روشي بهتر براي درک CRM ، مي توان آنرا به مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثر بخشي فعاليتهاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يکجا جمع آوري کنيم.

هدف از CRM چيست؟

ايده اصلي CRM کمک به بنگاهها براي استفاده از تکنولوژي و منابع انساني در به دست آوردن ديدي بهتر نسبت به رفتارهاي تجاري و ارزشي است که هر مشتري براي سازمان ايجاد مي کند. در صورتي که يک سيستم CRM بتواند مطابق با ايده بالا عمل کند، سازمان قادر خواهد بود:

  • خدمات بهتري به مشتريان ارائه دهد
  • بازدهي و اثربخشي مراکز تلفني تماس با مشتري را افزايش دهد
  • ارائه محصولات جنبي موثرتر خواهد بود
  • کارمندان فروش را در عقد سريعتر قراردادهاي فروش ياري دهد
  • فرايندهاي فروش و بازاريابي را تسهيل کند
  • مشتريان جديدي براي خود پيدا کند
  • گردش مالي مشتريان خود را افزايش دهد

اين رويداد چگونه اتفاق خواهد افتاد

مزايايي که براي CRM برشمرديم تنها با خريد و نصب يک نرم افزار CRM محقق نخواهد شد. براي آنکه يک سيستم CRM عملاً اثربخش باشد، سازمان بايد پيشتر تصميم گرفته باشد که به دنبال کدام يک از اطلاعات مشتري است و نيز از جمع آوري اين اطلاعات چه چيزي را دنبال مي کند. به عنوان مثال بسياري از موسسات مالي شرايط زندگي مشتريان خود را به دقت پيگيري مي کنند تا بتوانند خدمات بانکي مناسبي نظير رهن يا اجاره را در مواقع مناسبي به آنها ارائه کنند تا نيازهاي آنها را به بهترين شکل پاسخ دهند.

این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.

(فایل قابل ویرایش است )

تعداد صفحات : 9


دریافت فایل


تحقیق CRM

واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است, در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مش

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید