تحقیق درباره اثرات آلودگي هوا بر روي سلامتي

تحقیق درباره اثرات آلودگي هوا بر روي سلامتي

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:14

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

سابقه:

این مقاله مطالعه ای است در مورد سمینار «آلودگی هوا و تاثیرات آن بر سلامتی»، مبتنی بر تحلیل جمعیت- محیط در دسامبر سال 2003 میلادی با هدف شناسایی موضوعات کلیدی و فاصله شناخت و نواقض روش شناختی در مورد اثرات آلودگی هوا بر سلامتی  می باشد.

این مقاله با اصرار بر بحث هایی در مورد نقطه آغازین با ثمول تمامی نظرات در زمینه ی آلودگی هوا و روابط زنجیر وار آن بر سلامت را دارد. در طول برگذاری سمینار مجموعه نقاط مورد بحث، شامل مشاهدات علمی و عملی مربوط به رشد سلامت عمومی در جدولی نصب شده در تابلویی مورد دید همگان قرار می گیرد .

و انتظار می رفت که شرکت کنندگان در سمینار (سیبر) در مورد موضوعاتی که توسط کاشناسان و متحصصین امر درباره پاره ی از موضوعات جدیده به بحث بپردازند.

سابقه:

تاثیر عوامل آلاینده ی هوا و برایجاد بیماریها و مرگ ومیر به خوبی به ثبت رسیده است. از جمله منابع اصلی آلاینده در محیط آلودگی هوا، شامل؛ صنایع، خودروها، و آلودگی در محیط های بسته،چون کشیدن سیگار و استفاده از سوخت جامد جهت پخت و پز و تولید گرمای خانگی می باشد. در کل عواملی چون مواد فشرده ی و مواد پاک کننده که منازل چون حشره کش ها، از جمله منابع مشخص و آلاینده های درونی(محیط بسته) بیولوژیکی و شیمیایی می باشند. مادر این کنفرانس بحث های خود را به منابع انسانساز در ایجاد آلودگی هوا، متمرکز ساخته ایم . یکی از این موارد اثرات عوامل چون کشیدن سیگار در سلامت انسانها می باشد. دو منبع مهم آلودگی هوا، شامل عوامل انسانی و عوامل طبیعی می باشد. یکی از منابع مهم و خطرناک آلودگی هوا، احتراق سوخت شامل موادی چون مونوکسید کربنco دی اکسید سولفور(so­­­2)، اکسید نیتروژن(NOX) و ترکیبات زیستی سبک (SOCS)، ازن(O­­­­3) و سرب می باشد.

و....


دریافت فایل


تحقیق درباره اثرات آلودگي هوا بر روي سلامتي

تحقیق درباره اثرات آلودگي هوا بر روي سلامتي,اثرات,آلودگي,هوا,بر,روي,سلامتي,تحقیق درباره آلودگی هوا

علوم پایه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید