تحقیق درباره مطلوبيت و رجحان

تحقیق درباره مطلوبيت و رجحان

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 36 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

 

در دنياي واقعي واحدهاي بازرگاني تحت شرايط عدم اطمينان فعاليت مي كنند. لذا امر پژوهش در رابطه با تقاضاي واحد توليدي از اهميت اساسي برخوردار است ، بدين منظور در اين تحقيق پس از مطالعه مباني نظري و تئوريك مربوط به تقاضا و اطلاعات اخذ شده در رابطه با واحد اقتصادي مورد مطالعه به مسايل و مشكلات عمده در امر تقاضا پرداخته مي شود و در نهايت به استراتژي لازم جهت برنامه ريزي توليد و توسعه محصول و ساير شرايط اشاره مي گردد.و به اين نتيجه دست پيدا مي كنيم كه با توجه به مشكلات مشاهده شده در بنگاههاي اقتصادي مي توان به فقدان چهارچوب علمي و نظري، در واحدهاي اقتصادي در اقتصاد ايران اشاره نمود كه باعث به هدر رفتن بسياري از منابع اقتصادي   مي گردد.و اينجاست كه اقتصاد مديريت به عنوان شاخه اي از علم اقتصاد مديريت به تصميم گيري واحدهاي اقتصادي كمك مي كند و آن را در جهت گام برداشتن به هدف مخصوص خويش سوق مي دهد.


فهرست:

 

بخش اول نظرية مطلوبيت و رجحان

1- مقدمه                                           6

2- نظرية رجحان مصرف كننده                                                                   7

3- مطلوبيت ورجحان                                      8

4- منحني بي تفاوتي                                     8

5- نرخ نهايي جانشيني                                                                              8

6- تحليل منحني بي تفاوتي رفتار مصرف كننده                                              9

7- ترجيح و بي تفاوتي                                                                               


دریافت فایل


تحقیق درباره مطلوبيت و رجحان

تحقیق درباره مطلوبیت و رجحان, رجحان,مطلوبیت

علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید