شبكه هاي توزيع مويرگي در بازار ايران - 18ص

شبكه هاي توزيع مويرگي در بازار ايران - 18ص

تعداد صفحه : 18شبكه هاي توزيع مويرگي در بازار ايران تصميم درباره کانال توزيع و فروش کالا، از جمله مهمترين تصميماتي است که فرا روي مديران قرار دارد. تصميم درباره توزيع کالا بر ساير تصميمات بازاريابي تاثير مستقيم مي گذارد. نبض يک شرکت در دست شبکه توزيع و فروش آن است، اما با همه اين شرايط اغلب شرکتها به کانال‌هاي توزيع کالاهاي خود توجه کافي ندارند و اين امر گاه عواقب زيانباري براي آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسياري از شرکتهاي با استفاده...

جزئیات بیشتر / دانلود


شبكه هاي توزيع مويرگي در بازار ايران - 18ص


سایر رشته های علوم انسانی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید