بازاریابی بین المللی (پاورپوینت)

بازاریابی بین المللی (پاورپوینت)

بازاریابی بین المللی (پاورپوینت)

                                                هدف بازاريابي ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درك مشتري به نحوي است كه كالا يا خدمت ارايه شده دقيقاً متناسب باشد، به طريقي كه كالا يا خدمات با نيازهاي او منطبق گردد و كالاهاي خود را به فروش رساند *تعريف بازاريابي عبارت است از مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي انساني و اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته‌هاي افراد جامعه...

جزئیات بیشتر / دانلود


بازاریابی بین المللی (پاورپوینت)

بازاریابی بین المللی,هدف از بازاریابی,فروش کالا در سطح بین المللی

اقتصاد

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید