اثر لذت جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

اثر لذت جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

اثر لذت جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی

اثر لذت جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی   چکیده خرید آنی بر آن دسته خریدهایی تأکید دارد که مرزهاي منطقی و متداول فرآیند خرید را درهم میشکند و بدون ارزیابی جایگزینهاي متعدد، پس از تأثیرپذیري فرد از نوعی محرك درونی یا بیرونی و در مدت زمانی بسیار کوتاه، رخ میدهد. توجه به عوامل تأثیرگذار بر خریدهاي آنی، به ویژه در فضاي مجازي، مورد توجه محققان حوزه مدیریت، اقتصاد، رفتار مصرفکننده و بسیاري دیگر قرار گرفته است....

جزئیات بیشتر / دانلود


اثر لذت جوئی و محیط فروشگاه بر خرید آنی آنلاین با توجه به نوع وبگردی


کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید