بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری

بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری

بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری

حجم فایل : 92.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 25 بازاریابی اجتماعیو نقش آن در توسعه اقتصادیمناطق زعفرانکاری به نام خدا مقدمه : بازاریابی اجتماعی عبارت است از برنامه ریزی و اجرای برنامه طراحی شده به منظور ایجاد تغییرات اجتماعی با استفاده از مفاهیم بازاریابی تجاری بعضی از این مفاهیم عبارتند از :ایجاد تغییر رفتار داوطلبانه هدف قرار دادن مخاطبین خاص تمرکز بر رفاه شخصی و اجتماعی دستیابی به تعداد مخاطبین بیشتر هدف نهایی: هدف نهایی این...

جزئیات بیشتر / دانلود


بازاریابی اجتماعی و نقش ان در توسعه اقتصادی مناطق زعفران کاری


سایر رشته های فنی مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید