آميزه هاي بازاريابي

آميزه هاي بازاريابي

آميزه هاي بازاريابي

حجم فایل : 331.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 17 بنام خدا آميزه هاي بازاريابي (Marketing Mix) آميزه بازاريابي آمیزه بازاریابی به عنوان ابزار مؤثر بنگاه اقتصادی در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان، و توفیق در کسب و کار و همچنين جایگاه آمیزه بازاریابی در نظام بازاریابی شرکت از اهميت ويژه اي برخوردار است ، در ادامه مبحث، انتقادات مهم به آمیزه بازاریابی سنتی4P) ) مطرح می گردد. و با تاکید قرار دادن نگرش استراتژیک در فضای کسب وکار رقابتی و ارائه...

جزئیات بیشتر / دانلود


آميزه هاي بازاريابي


سایر رشته های فنی مهندسی

فایل های جدید