مديريت رفتار و خدمت به مشتري

مديريت رفتار و خدمت به مشتري

مديريت رفتار و خدمت به مشتري

حجم فایل : 159.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 28 بنام خدا دوره آموزشي مديريت رفتار و خدمت به مشتري ضرورت توجه به مشتري گرايي توقع مشتريان:- سرعت- دقت- توجه و احترام شرايط رقابتي:- فعاليت رقبا- رقباي جديد- جايگزينها تغييرات محيطي : - تكنولوژيكي- سياسي، اجتماعي - اقتصادي ماهيت خدمت:- ناملموس بودن- تفكيك پذيري- نامشابه بودن- فنا پذيري مشتري تعاريف مشتري مداري  ترويج اطلاعات مربوط به مشتريان در سراسر سازمان، تدوين برخي استراتژيها و...

جزئیات بیشتر / دانلود


مديريت رفتار و خدمت به مشتري


سایر رشته های فنی مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید