دینا فایل / مديريت رفتار و خدمت به مشتري
مديريت رفتار و خدمت به مشتري
مديريت رفتار و خدمت به مشتري
حجم فایل : 159.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 28 بنام خدا دوره آموزشي مديريت رفتار و خدمت به مشتري ضرورت توجه به مشتري گرايي توقع مشتريان:- سرعت- دقت- توجه و احترام شرايط رقابتي:- فعاليت رقبا- رقباي جديد- جايگزينها تغييرات محيطي : - تكنولوژيكي- سياسي، اجتماعي - اقتصادي ماهيت خدمت:- ناملموس بودن- تفكيك پذيري- نامشابه بودن- فنا پذيري مشتري تعاريف مشتري مداري ترويج اطلاعات مربوط به مشتريان در سراسر سازمان، تدوين برخي استراتژيها و...
جزئیات بیشتر / دانلود
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید