قيمت گذاري کالا

قيمت گذاري کالا

قيمت گذاري کالا

حجم فایل : 79.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 19 2 قيمت گذاري,مفاهيم، روشها و خط مشي ها 3 (مفاهيم، روشها و خط مشي ها) قيمت گذاري 4 ويژگيهاي خاص قيمت قيمت تنها عنصري در تركيب عناصر بازاريابي است كه درآمدزاست.قيمت منعطف ترين عنصر از تركيب عناصر بازاريابي است.قيمت مهمترين مشكل پيش روي مديران بازاريابي است كه بايد با توجه به عوامل متعدد در مورد آن تصميم گيري نمود. 5 قيمت يكي از مهمترين عناصر آميخته بازار يابي است كه مي تواند براي شركت درامد...

جزئیات بیشتر / دانلود


قيمت گذاري کالا


سایر رشته های فنی مهندسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید