مقدمه و نتيجه شناخت مشتري – شركت (گسترش نقش ارتباطات در بازار)

مقدمه و نتيجه شناخت مشتري – شركت (گسترش نقش ارتباطات در بازار)

مقدمه و نتيجه شناخت مشتري – شركت (گسترش نقش ارتباطات در بازار)

نام فایل : مقدمه و نتيجه شناخت مشتري – شركت (گسترش نقش ارتباطات در بازار) فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 32 حجم : 114 کیلوبایت مقدمه و نتيجه شناخت مشتري- شركتگسترش نقش ارتباطات در بازارمايل آميرن- دانشگاه بستن سي بي بها تاكاريا- دانشگاه بستنتوماس گرداندانشگاه كلو را دو در چشمههاي كلو را دواين مقاله يك امتحان تجربي از هويت سازمان يافته در متن ارتباطات مشتري- شركت ارائه ميدهد و به بررسي اين موضوع كه آيا مشتريها و خريداران با شركتها تعيين هويت...

جزئیات بیشتر / دانلود


مقدمه و نتيجه شناخت مشتري – شركت (گسترش نقش ارتباطات در بازار)


کامپیوتر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید