پاورپوینت بازاریابی چریکی

پاورپوینت بازاریابی چریکی

پاورپوینت-بازاریابی-چریکی

دانلود پاورپوینت بازاریابی چریکی،
با فرمت ppt و در 22 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
بازاریابی پارتیزانی که در فارسی به بازاریابی چریکی نیز موسوم است برگردان عبارت Guerrilla Marketing  است. واژه Guerrilla به معنی پارتیزان است. بازاریابی پارتیزانی توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان بازاریابی پارتیزانی در سال ۱۹۸۲ ارائه شد.
لوینسون ۲۰ کتاب دیگر در این باره نوشت و در آن همچنان کسب و کارهای کوچکی را که دارای منابع و بودجه بسیار اندک نسبت به کسب و کارهای بزرگتر بودند، مورد توجه قرار داد و از مزیت تاکتیک‌های بازاریابی پارتیزانی برای اینگونه شرکت‌ها نوشت.
پرسش وی بسیار ساده بود:
چگونه یک مؤسسه کوچک با بودجه بسیار اندک می‌تواند با شرکت‌های بزرگتر رقابت کند؟
تلویزیون، رادیو و بیلبورد، رسانه‌های بسیارگرانی هستند که در مورد محصول، به مشتری اطلاعات می‌دهند. اما کسب و کارهای کوچک قادر به استفاده از آنها نیستند. پس چه راهی برای اینگونه شرایط وجود دارد؟ بهترین راه حل، استفاده از بازاریابی پارتیزانی است.
دانلود فایل


پاورپوینت بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی, دانلود پاورپوینت بازاریابی چریکی, پاورپوینت در مورد بازاریابی چریکی, تحقیق بازاریابی چریکی, پاورپوینت درباره بازاریابی چریکی, پاورپوینت راجع به بازاریابی چریکی, پاورپوینت آماده بازاریابی چریکی, تحقیق در مورد بازاریابی چریکی, ppt , pd,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید