پاورپوینت اقلیم گرم و خشک

پاورپوینت اقلیم گرم و خشک

پاورپوینت-اقلیم-گرم-و-خشک

دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک،
با فرمت ppt و در 26 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
شهر یزد در مرکز فلات ایران و در طول جغرافیایی 45/54 شرقی54/31 عرض شمالی واقع وارتفاع آن ازسطح دریا 1240 متر میباشد. استان یزد از شمال به استان اصفهان ، ازشمال شرق به استان خراسان ، ازجنوب به استانهاي کرمان و فارس ، ازشرق به استانهاي خراسان و کرمان و از غرب به استان اصفهان محدود است . این استان در کمربند خشک و نیمه خشک نیمکره شمالی قرار دارد و مساحت آن 130000 کیلومتر مربع است .
خصوصيات اقليم گرم و خشك: از ويژگيهاي كلي آب و هواي آن يكي طولاني بوده مدت گرماي خشك كه گاهي بيش از 7 ماه در سال است ، ديگري باران كه مقدار ريزش آن در سال از 30 تا 250 ميليمتر تجاوز نمي كند .
ويژگيهاي معماري منطقه گرم و خشك : 1)بطور كلي ساختمانهاي اينگونه مناطق با مصالحي از قبيل خشت و گل ظرفيت حرارتي زيادي دارند بنا شده اند . معمولاً سطوح خارجی سفیدکاری شده است. در دسترس بودن خاك و ارزاني و شكل پذيري اين ماده و عايق بودن آن در برابر سرما و گرما از ديرباز روستائيان اين مناطق را به بهره برداري از گل به شكل چينه ، خشت و كاهگل هدايت نموده است .
دانلود فایل


پاورپوینت اقلیم گرم و خشک

اقلیم گرم و خشک, دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و خشک, پاورپوینت در مورد اقلیم گرم و خشک, تحقیق اقلیم گرم و خشک, پاورپوینت درباره اقلیم گرم و خشک, پاورپوینت راجع به اقلیم گرم و خشک, پاورپوینت آماده اقلیم گرم و خشک, تحقیق در مورد اقلیم گرم و خشک, ppt , pd,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید