پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی

پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی

پاورپوینت-بررسی-مرمت-امامزاده-یحیی

دانلود پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی،
با فرمت ppt و در 54 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
1-1-1مطالعات جغرافیایی استان
استان تهران به مرکزیت شهر تهران،با وسعتی حدود12،981کیلومتر مربع،بین34تا36،5درجه عرض شمالی و 50تا53درجه طول شرقی واقع شده است. این استان از شمال به استان مازندران،از جنوب به استان قم،از جنوب غربی به استان مرکزی،از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است. و ارتفاع آن از سطح آب‌های آزاد بین ۱۸۰۰ متر در شمال تا ۱۲۰۰ متر در مرکز و ۱۰۵۰ متر در جنوب متغیّر است. تهران در بین دو وادی کوه و کویر و در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز گسترده شده‌است. از جنوب به کوه‌های ری و بی‌بی‌شهربانو و دشت‌های هموار شهریار و ورامین و از شمال توسط کوهستان محصور شده‌است.
شهرستان ورامین یکی از شهرستان های استان تهران است.مرکز آن شهر ورامین است که در35 کیلومتری جنوب شرقی شهر تهران شده است. شهرستان ورامین از شمال شرق به   شهرستان های پاکدشت و پیشوا،از شمال غرب به شهرستان قرچک،از غرب به شهرستان ری،از جنوب به استان قم و از جنوب شرق و شرق به استان سمنان محدود شده است. ورامین در جلگه صاف حاصل خیز واقع شده و محدود است از جنوب به دریاچه نمک و از مغرب به حسن اباد قم و از شمال به شهرستان پاکدشت و از شرق به گرمسار.
دانلود فایل


پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی

بررسی مرمت امامزاده یحیی, دانلود پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی, پاورپوینت در مورد بررسی مرمت امامزاده یحیی, تحقیق بررسی مرمت امامزاده یحیی, پاورپوینت درباره بررسی مرمت امامزاده یحیی, پاورپوینت راجع به بررسی مرمت امامزاده یحیی, پاورپوینت آماده بر,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید