پاورپوینت هوشمندي كسب و كار BI

پاورپوینت هوشمندي كسب و كار BI

پاورپوینت-هوشمندي-كسب-و-كار-bi

دانلود پاورپوینت هوشمندي كسب و كار BI،
با فرمت ppt و در 26 اسلاید قابل ویرایش

فهرست مطالب :
تاريخچه  و تعاريف
نياز به هوش تجاري
سير تكاملي ابزار ها محاسباتي
معماری هوش تجاری
ابزارهای هوش تجاری
توليد يک پروژة هوش تجاری


بخشی از متن پاورپوینت:
انواع مختلف سیستم های OLAP
1- سیستم های OLAP چند بعدی یا MOLAP: این سیستمها بدلیل ساختار خاص نگهداری اطلاعات از سرعت بالاتری نسبت به سایر مدلها برخوردارند و بجای ذخیره کردن اطلاعات در رکورد های کلید دار، بانکهای اطلاعاتی خاصی را برای خود طراحی کرده اند بطوریکه داده ها را به شکل آرایه های مرتب شده بر اساس ابعاد داده ذخیره می کنند . این سیستم ها جداول داده های حقیقی وجداول چند بعدی را با ایندکسهای فشرده نگهداری کرده و جستجوهای تحلیلی پیچیده را در حداقل زمان اجرا می کنند. سرعت این ابزار بالا ولی سایز بانک اطلاعاتی آن نسبتا کوچک است.
2- سیستم های OLAP رابطه ای یا ROLAP : این ابزارها با ایجاد یک بستر روی بانکهای رابطه ای اطلاعات را ذخیره و بازیابی می کنند. بطوریکه اساس بهینه سازی برخی بانکهای اطلاعاتی رابطهای بر همین اساس استوار است. سیستم های ROLAP عملیات OLAP را در قالب استفاده از مدل سنتی Relational ساماندهی می کنند و لذا از سیستم های MOLAP کندتر عمل می کنند و به فضای بیشتری نیز نیاز دارند.
3- سیستم های OLAP از نوع HOLAP : منظور از hybrid ترکیبی از ROLAP و MOLAP است که دارای بانک اطلاعاتی بزرگ و راندمان بالاتر نسبت به ROLAP می باشد. سیستمهای HOLAP به شکل بینابینی پیاده سازی شده اند . یعنی داده های Fact را در جداول فشرده و داده های Dimension را در فضای رابطه ای نگهداری می کنند لذا مزایای هردو مدل را دارند.
دانلود فایل


پاورپوینت هوشمندي كسب و كار BI

هوشمندي كسب و كار BI, دانلود پاورپوینت هوشمندي كسب و كار BI, پاورپوینت در مورد هوشمندي كسب و كار BI, تحقیق هوشمندي كسب و كار BI, پاورپوینت درباره هوشمندي كسب و كار BI, پاورپوینت راجع به هوشمندي كسب و كار BI, پاورپوینت آماده هوشمندي كسب و كار BI, تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید