پاورپوینت ستاره شناسی

پاورپوینت ستاره شناسی

پاورپوینت-ستاره-شناسی

دانلود پاورپوینتستاره شناسی،
با فرمت ppt و در 21 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
ستاره شناسی مطالعه همه اجرام سماوی را در بر می گیرد. این دانشی است که  مطالعه تقریبا همه خصوصیات و بخش های جهان از ستاره ها و سیارات و دنباله دارها گرفته تا ساختارها و پدیده های بزرگ مقیاس کیهان را شامل می شود. پدیده هایی که در تمام طول طیف الکترو مغناطیس دیده می شوند و حتی فراتر از آن... این دانشی همه آنچه را که زمانی وجود داشته است ،اکنون وجود دارد و یا در آینده به وجود خواهد آمد در بر می گیرد. از اثرات کوچکترین اتم ها گرفته تا ظاهر و شمایل کیهان ما در بزرگترین مقیاس ها.
ستاره شناسی در دنیای باستان
ستاره شناسی قدیمی ترین علم در میان علوم طبیعی است، تاریخچه این دانش به دوران کهن باز می گردد و می توان ریشه های آن را در ادیان، اسطوره ها و فعالیت های اختربینی تمدن های باستانی جستجو کرد.
اخترشناسی نخستین، شامل رصد الگوهای منظم حرکات اجرام سماوی قابل رویت و به خصوص خورشید، ماه ، ستاره ها و سیارات قابل رصد با چشم غیر مسلح می شد.
تغییر وضعیت و موقعیت خورشید بر فراز افق و یا تغییرات جایگاه ستاره ها در خلال سال برای بنای تقویم های کشاورزی و مراسم آیینی مورد استفاده قرار می گرفت.
دانلود فایل


پاورپوینت ستاره شناسی

ستاره شناسی, دانلود پاورپوینت ستاره شناسی, پاورپوینت در مورد ستاره شناسی, تحقیق ستاره شناسی, پاورپوینت درباره ستاره شناسی, پاورپوینت راجع به ستاره شناسی, پاورپوینت آماده ستاره شناسی, تحقیق در مورد ستاره شناسی, ppt , pdf , تحقیق با موضوع ستاره شناسی, ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید