پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری

پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری

پاورپوینت-شش-سیگما-و-نقش-آن-در-افزایش-بهره-وری

دانلود پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری،
با فرمت ppt و در 39 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
سیگما (σ)  :
سيگما (σ) حرف هيجدهم از حروف الفباي يوناني و از شاخصهاي مهم پراكندگي به نام انحراف معيار و در واقع مقياسي براي سنجش انحراف است.
سيگما بيانگر آن است كه يك فرآيند چه اندازه از حالت مطلوب خود منحرف شده است، لذا در واقع استعاره اي است براي دقت فوق‌العاده در كاهش هزينه‌هاي كيفيت. استعاره‌اي كه اهميت محاسبات دقيق در فرآيند توليد و ارايه خدمات را مورد تاكيد قرار مي‌دهد.
پیشینه شش سيگما :
نخستین بار شش سیگما در سال 1980 مطرح گردید و شرکت های بزرگ آمریکا ( همچون موتورولا ) آن را سرلوحه عملکرد خود قرار دادند و دستاوردهای علمی ارزنده ای نیز داشتند. این روش بعدها مورد توجه اروپایی ها و ژاپنی ها قرار گرفت..                                      
نام شش سیگما را به بیل اسمیت در دهه هفتاد نسبت می دهند. وی هم اکنون پدر شش سیگما خوانده می شود.


دانلود فایل


پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری

شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری, دانلود پاورپوینت شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری, پاورپوینت در مورد شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری, تحقیق شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری, پاورپوینت درباره شش سیگما و نقش آن در افزایش بهره وری, پا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید