پاورپوینت استاندارد و سريهاي آن

پاورپوینت استاندارد و سريهاي آن

پاورپوینت-استاندارد-و-سريهاي-آن

دانلود پاورپوینت استاندارد و  سريهاي آن،
با فرمت ppt و در 41 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تاريخچه استاندارد
استاندارد از دير باز در زندگي بشر وجود داشته است .براي مثال تاريخ پيدايش سيستم شمارش دهي كه هم اكنون نيز مورد استفاده قرار مي گيرد به گذشته بسيار دور بر مي گردد .
استاندارد كردن تقويم و تعداد روزهاي سال رومي كه توسط ”ژوليوس سزار“ در سال 46 قبل از ميلاد مسيح انجام شده است نمونه ديگري از استانداردكردن زمان است.
اما پس از عصر رنسانس با توجه به تحول بنيادي در طرز فكر اجتماعي و رشد اختراعات و توليدات صنعتي در دوران پس از انقلاب صنعتي استاندارد هاي صنعتي بوجود آمد
تعريف استاندارد
امروزه از واژه استاندارد در زمينه هاي متفاوتي استفاده مي شود بطور مثال در مكالمات روز مره بكار بردن عباراتي نظير لوازم استاندارد ، رفتار استاندارد ، مشخصات استاندارد و امثال آن بسيار رايج است .
تعريف سازمان بين المللي استاندارد:
مدركي است در بر گيرنده قواعد ، راهنمايي ها يا ويژگي هايي براي فعاليت ها يا نتايج آنها به منظور استفاده عمومي و مكرر كه از طريق همرايي فراهم و بوسيله سازمان شناخته شده اي تصويب شده و هدف از آن دستيابي به ميزان مطلوبي از نظم در يك زمينه خاص است.
دانلود فایل


پاورپوینت استاندارد و سريهاي آن

انواع تحقيقات و روش هاي تحقيق, دانلود پاورپوینت انواع تحقيقات و روش هاي تحقيق, پاورپوینت در مورد انواع تحقيقات و روش هاي تحقيق, تحقیق انواع تحقيقات و روش هاي تحقيق, پاورپوینت درباره انواع تحقيقات و روش هاي تحقيق, پاورپوینت راجع به انواع تحقيقات و روش,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید