پاورپوینت تاورکرین

پاورپوینت تاورکرین

پاورپوینت-تاورکرین

دانلود پاورپوینت تاورکرین،
با فرمت ppt و در 49 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تاور کرین چیست؟
به طور مختصر و کلی تاور کرین یا همان جرثقیل ساختمانی و برجی یکی از ماشین آلات ساختمانی میباشد که در پروژه های عمرانی برای بالا بردن و جابجایی وسایل در ارتفاعات از آن استفاده میشود که میتوان با این وسیله تا ارتفاع معینی بالا بردن و در شعاع هایی جابجا کرد.
در گذشته برای ساخت سازه های عظیم و مخصوصا در ارتفاعات زیاد مشکلاتی وجود داشت که امکان انجام این کار ها را نمیداد و همچنین بالا بردن و جابجایی مصالح و تجهیزات ساختمانی هم نیاز به وقت و نیرو و هزینه بسیاری بود.
به همین علت این وسیله برای اولین بار با استفاده از چوب توسط یونان باستان ساخته شد که با نیروی کارگران و نیروی حیوانات میتوانستند از آن وسیله استفاده کنند که بعد ها این وسیله پیشرفته تر شد و برای ساخت آن هم از فولاد و چدن و آهن استفاده شد.
احتمالا شما انواع این نوع دستگاه ها را در سطح شهر و در هنگام ساختمان های بزرگ یا برج ها دیده اید که با استفاده از آن اجسام سنگین را از زمین به پشت بام ساختمان انتقال میدهند و علاوه بر این قابلیت جابجایی اجسام تا 360 درجه را هم دارند.
تاورکرین (Tower Crane) بطور معمول در صنعت حمل‌ونقل برای بارگیری و تخلیه ، در صنعت ساخت‌وساز برای حرکت مواد و در صنعت تولید برای مونتاژ تجهیزات سنگین بکار گرفته می‌شود.
این دستگاه ها شکل مدرنی از اهرم های تعادلی هستند که از همان قطعات اصلی تشکیل شده اند و معمولا پایه آنها به طور ثابت درون بتن قرار میگیرد و گاهی اوقات هم توسط کمربند به بخش های سازه و ساختمان مهار میشود که معمولا بهترین ترکیب از ارتفاع و ظرفیت بالابری را فراهم کرده و به صورت گسترده در ساختن سد ها و برج ها و ساختمان های مرتفع مورد استفاده قرار می گیرند.
دانلود فایل


پاورپوینت تاورکرین

تاورکرین, دانلود پاورپوینت تاورکرین, پاورپوینت در مورد تاورکرین, تحقیق تاورکرین, پاورپوینت درباره تاورکرین, پاورپوینت راجع به تاورکرین, پاورپوینت آماده تاورکرین, تحقیق در مورد تاورکرین, ppt , pdf , تحقیق با موضوع تاورکرین, دانلود تحقیق تاو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید