پاورپوینت رفتار سازماني ORGANIZATIONAL BEHAVIOR

پاورپوینت رفتار سازماني ORGANIZATIONAL BEHAVIOR

پاورپوینت-رفتار-سازماني-organizational-behavior

دانلود پاورپوینت رفتار سازماني ORGANIZATIONAL  BEHAVIOR،
با فرمت ppt و در 106 اسلاید قابل ویرایش.


فهرست:
بخش اول : مباني رفتار سازماني
بخش دوم :  رفتار فردي
بخش سوم :  رفتار گروهي  

بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه رفتار سازماني
امروزه ديگر مطمئن هستيم كه موفقيت سازمان مستقيماً به استفاده موثر نيروي انساني بستگي دارد و مدير موفق مديري است كه بتواند به خوبي از افراد خود بهره برده و توان آنها را بكار گيرد.
براي اين منظور مدير بايد يكسري مهارت و توانايي را داشته باشد كه در مبحث رفتار سازماني به آنها پرداخته ميشود مديران به چيزي نياز دارند كه بتوانند هم از رفتار مشهود و هم از رفتار نامشهود و پنهان كارگر و كارمند و آنچه كه در درون آنها مي گذرد پي ببرند.
مديران به آن نياز دارند كه بدانند ،اگر در صورت و ظاهر افراد عدم رضايتي نمي بينند دليل آن نيست كه در درون آنها بغض و كينه نسبت به آنها وجود ندارد.
بنابراين كارايي يك مدير به اين بستگي دارد كه هم از جنبه هاي فني شغلش آگاهي داشته باشد و هم از مهارتهاي انساني مطلع باشد.
تاثير انگيزش بر عملكرد افراد
ويليام جيمز استاد دانشگاه هاروارد  در تحقيقات خود به اين نتيجه رسيد كه كاركنان روزمزد براي آنكه كارشان را داشته باشند بعبارت ديگر براي آنكه اخراج نشوند كافيست كه 20 تا 30 درصد ظرفيت كاري خودرابه كاراندازند. مطالعات او نشان داد كه اگر كاركنان به نحو شايسته انگيخته شوند كارايي شان به 80 تا 90 درصد خواهد رسيد.
دانلود فایل


پاورپوینت رفتار سازماني ORGANIZATIONAL BEHAVIOR

رفتار سازماني ORGANIZATIONAL BEHAVIOR, دانلود پاورپوینت رفتار سازماني ORGANIZATIONAL BEHAVIOR, پاورپوینت در مورد رفتار سازماني ORGANIZATIONAL BEHAVIOR, تحقیق رفتار سازماني ORGANIZATIONAL BEHAVIOR, پاورپوینت درباره رفتار سازماني ORGANIZATIONAL BE,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید