مقاله نقش روابط عمومی در برند سازی

مقاله نقش روابط عمومی در برند سازی

مقاله-نقش-روابط-عمومی-در-برند-سازیچکيده:

روابط عمومی هر روزه به دنبال ایجاد روابطی موثر با مخاطبان کلیدی مانند تحلیلگران رسانه ها، سیاست گذاران و تاثیرگذاران بر سیاست ها، مشتریان و سهامدارانی می باشد که بر نتایج کسب و کار اثر می گذارند. روابط عمومی یک عامل حیاتی در حمایت از قدرت و ارزش برند های یک سازمان در برابر تمامی ذینفعان است. تمام اجزای برند سازمان های بزرگ از قبیل لحن و شخصیت، مزایای عملکردی و عاطفی، پیام اصلی و هدف نهایی و به شهرت رسیدن، اگر به طور کامل به مخاطبان داخلی و خارجی متصل گردند، می توانند به افزایش عملکرد و اعتبار آن ها کمک نمایند. افزایش درک آگاهی مشتریان و تعهد به یک برند از طریق فعالیت های روابط عمومی، معمولا بخش مهمی از استراتژی کلی هر سازمان برای حفظ و ارتقای استانداردهای عملکرد و اعتباریش می باشد.


فهرست:
چکیده
مقدمه
برند
پیوند با عملکرد و شهرت
برند سازی در مقابل بازاریابی
نقش روابط عمومی در برندسازی
داستان سرایی
رسانه های اجتماعی
نام تجاری و شهرت: کوکا کولا
کوکا کولا: در جشن یک قول
نتیجه گیری


دانلود فایل


مقاله نقش روابط عمومی در برند سازی

نقش روابط عمومی در برند سازی,مقاله در مورد برند سازی,برندسازی,branding,مقاله branding,ری برندینگ,برند سازی چیست,مقاله در مورد برند سازی,تحقیق در مورد برندسازی,برند سازی در مقابل بازاریابی,نقش روابط عمومی در برندسازی,نحوه بازریابی,مقاله در

بازاریابی و امورمالی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید