مقاله ازدواج و افسانه های عشقی

مقاله ازدواج و افسانه های عشقی

مقاله-ازدواج-و-افسانه-های-عشقی

قسمتی از متن:
اغلب مردم وقت و انرژي بيشتري صرف تصميم گيري براي خريد يك ماشين و يا يك دستگاه ويدئو مي كنند تا صرف اينكه تصميم بگيرند با چه كسي تشكيل خانواده بدهند.
يكي از دلايلي كه بسياري از مردم به ازدواج با فرد نامناسب تن مي دهند چيزي است كه آن را(( ضريب هوشي)) پايين مي ناميم. ضريب هوشي شما به ميزان دانش شما در خلق و حفظ رابطه اي سالم و موفق بستگي دارد و ميزان ضريب هوشي شما تعيين كننده انتخاب شما خواهد بود حتي اگر شما از ضريب هوشي بالايي برخوردار بوده و يا به اصطلاح باهوش در عشق باشيد احتمالاً هنوز اشتباهاتي مرتكب خواهيد شد اما نه به اندازه كسي كه از ضريب هوشي كمتري برخوردار است. در پايان اين تحقيق شما اين آزمون را مشاهده كنيد و اگر مايل باشيد مي توانيد آن را انجام دهيد.
اگر پس از انجام آزمون ضريب هوشي عشقي شما خيلي پايين بود زياد نگران نشويد . شما مي توانيد با كسب اطلاعات بيشتر و بالا بردن اعتماد به نفس خود ضريب هوشي عشقي خود را بالا ببريد.


دانلود فایل


مقاله ازدواج و افسانه های عشقی

مقاله ازدواج و افسانه های عشقی,مقاله در مورد ازدواج,تحقیق در مورد ازدواج,پایان نامه ازدواج,علل عدم ازدواج جوانان,نارضایتی در ازدواج,ازدواج,دانلود پروژه,پروژه ازدواج,عشق نوجوانی

علوم اجتماعی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید