پاورپوینت آفات مهم درختان گردو

پاورپوینت آفات مهم درختان گردو

پاورپوینت-آفات-مهم-درختان-گردو

دانلود پاورپوینت آفات مهم درختان گردو،
با فرمت ppt و در 30 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نحوه خسارت کرم سیب  به درختان گردو:
نحوه خسارت این آفت روی درختان گردو بر حسب نسل آن متفاوت است، به طوری که لاروهای نسل اول مستقیماً از طریق ریزش میوه های نارس، عملکرد را کاهش می دهند. فضولات لاروی در محل دمگل میوه های نارس خسارت دیده مشاهده می شود و باید دقت نمود که خسارت کرم سیب را با میوه های نارس تلقیح نشده یا با میوه های آفتاب سوخته که حاوی لکه های سیاه رنگ هستند اما فاقد فضولات لاروی اند،اشتباه نشود. خسارت عموماً در ارقام زودرس شدیدتر است. گردوهای خسارت دیده توسط لاروهای نسل دوم روی درخت باقی مانده، به دلیل تغذیه آفت و خسارت به مغز گردو قابل عرضه به بازار نمی باشند.
لاروهای نسل دوم اغلب از محل تماس پوست سبز دو میوه مجاور وارد آنها می شوند و بعد از سخت شدن پوست میوه نیز لاروها از طریق بافت نرم انتهای دم میوه وارد گردو می گردند.
لاروهای این شب پره از دانه و پریکارپ میوه های گیاهان میزبان از جمله گردو تغذیه می کنند و در بعضی موارد محصول را تا 90 درصد از بین می برند. میوه های کرم خورده در مراحل اولیه رشد می ریزند و در مراحل بعدی اگرچه روی درخت می مانند ولی به علت کرم زدگی و آلودگی های ثانویه از ارزش بازاری آنها به شدت کاسته می شود. این حشره هر جا که سیب و گلابی کشت می شود وجود دارد.
دانلود فایل


پاورپوینت آفات مهم درختان گردو

آفات مهم درختان گردو, دانلود پاورپوینت آفات مهم درختان گردو, پاورپوینت در مورد آفات مهم درختان گردو, تحقیق آفات مهم درختان گردو, پاورپوینت درباره آفات مهم درختان گردو, پاورپوینت راجع به آفات مهم درختان گردو, پاورپوینت آماده آفات مهم درختان گردو, تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید