پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک

پاورپوینت-تحلیل-مجتمع-مسکونی-کپنهانگ-دانمارک

دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک،
با فرمت ppt و در 20 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:

مجتمع مسکونی VM  اولین منطقه مسکونی در جدید ترین قسمت شهر کپنهاگ دانمارک است که از دید بالا (سایت پلان) مجتمع بصورت حروف V و M انگلیسی مشاهده می شود.
شکستگی و مورب بودن اضلاع ساختمان V در ساختمان  M نیز تکرار شده است ، این یکی از مهمترین ویژگی های این ساختمان محصوب می شود .
ترکیب احجام مختلف با همدیگر باعث ایجاد یک جسم منسجم و در نهایت تشکیل حجم نهایی در هر دو ساختمان شده است .
در این پروژه گونه ای از اصل لکوربوزیه در مورد ساختمان مسکونی  واحد تفسیر شده است : راهروهای مرکزی همه طبقات و آپارتمانها را بهم متصل کرده و نور را در سرتاسر حفره میانی ساختمان به اشتراک گذاشته است.
واحدها با استفاده از نورپردازیهای متفاوت از همدیگر تشخیص داده میشوند که این موضوع یکی از ایده های لکوربوزیه در طراحی ساختمان  اونیته د'ابیتاسیون نیز دیده می شود .
ساختمان V دارای 114 واحد در 40 تیپ و ساختمان  M دارای  95 واحد در 36 تیپ طراحی شده است . در هر ساختمان نیز  4 آسانسور 20 نفره به همراه  7 دستگاه راهپله تعبیه شده است .
ساختمان  VM جایزه  Forum رو در سال 2006  دریافت کرده و لازم به ذکر است  که این جایزه از طرف مجله معماری و طراحی  Forum به ساختمانهایی که در شمال اروپا ساخته می شود و بهترین طراحی داخلی را داشته باشد اهداء می شود .
دانلود فایل


پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک

تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, پاورپوینت در مورد تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, تحقیق تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, پاورپوینت درباره تحلیل مجتمع مسکونی کپنهانگ دانمارک, پاورپوینت را,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید