پاورپوینت کسب و کار الکترونيکي

پاورپوینت کسب و کار الکترونيکي

پاورپوینت-کسب-و-کار-الکترونيکي

دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونيکي،
با فرمت ppt و در 31 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
کليد موفقيت در آينده، صرفاً استفاده از اينترنت نيست بلکه نوآوري در مدلهاي بازرگاني و تجاري با استفاده از اين ابزار خواهد بود.
تعريف کسب و کار الکترونيکي E-Business
کسب و کار الکترونيکي به مفهوم کلي شامل بکارگيري تکنولوژي هاي جديد براي برقراري ارتباطات زنجيره اي بين سازندگان، فروشندگان، عرضه کنندگان و بطور کلي ارائه دهندگان کالا و خدمات از يک سو و مصرف کننده و يا بطور کلي مشتري از سوي ديگر، به منظور اتخاذ تصميمهاي بهتر، بهينه سازي کالا و خدمات، کاهش هزينه ها و گشودن کانالهاي جديد مي باشد.
به هر شکلي از نقل و انتقالات در تجارت اطلاق مي شود که در آن طرفين،  بيشتر از طريق الکترونيکي با يکديگر در تماس هستند تا از طريق نقل و انتقالات فيزيکي.
تفاوت E-Business و E-Commerce
تجارت الکترونيکي زير بخشي از کسب و کار الکترونيکي در سازمانها مي باشد.
در کسب و کار الکترونيکي، شکل الکترونيکي کليه فرآيندهاي کسب و کار سازمان از قبيل توليد، تحقيق و توسعه امور اداري، مالي، مديريت نيروي انساني، پشتيباني و تجارت مطرح است.
در حاليکه در تجارت الکترونيکي تنها فرآيند تجارت سازمان به صورت الکترونيکي يک جزء بنيادي از کسب و کار الکترونيکي به حساب مي آيد.
دانلود فایل


پاورپوینت کسب و کار الکترونيکي

کسب و کار الکترونيکي, دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونيکي, پاورپوینت در مورد کسب و کار الکترونيکي, تحقیق کسب و کار الکترونيکي, پاورپوینت درباره کسب و کار الکترونيکي, پاورپوینت راجع به کسب و کار الکترونيکي, پاورپوینت آماده کسب و کار الکترونيکي, تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید