پاورپوینت خرابی پیشرونده و طراحی مقاوم سازه ها در برابر آن

پاورپوینت خرابی پیشرونده و طراحی مقاوم سازه ها در برابر آن

پاورپوینت-خرابی-پیشرونده-و-طراحی-مقاوم-سازه-ها-در-برابر-آن

دانلود پاورپوینت خرابی پیشرونده و طراحی مقاوم سازه ها در برابر آن،
با فرمت ppt و در 39 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
در مارس 1973 ، حذف پیش از موعد شمع بندی در ساختمانی در شهر فرفاکس منجر به خرابی پیشرونده گردید .
پروژه بصورت ساخت ساختمانی 26 طبقه با سرعت بالا ، با یک طبقه در هفته در نظر گرفته شده بود .
در زمان خرابی بتن طبقه 24 ریخته شده بود و شمع بندی نیز تا طبقه 22 برداشته شده بود . که ناگهان خرابی پیش رونده منجر به خرابی طبقات 22 ، 23 ، 24 و باقی طبقات گردید .
در این حادثه 14 کارگر ساختمانی کشته و 35 نفر زخمی گردیدند .
بارهای غیرعادی(Abnormal Loading)
‏  معمولا ساختمان ها برای بارهای عادی نظیر مرده، زنده، باد و زلزله طراحی می شوند. با وجود این بارهای دیگری نیز وجود دارند که احتمال وقوع آنها کم است، ولی در صورت اتفاق می توانند منجر به خرابی های وحشتناکی شوند. بار های مذکور، بارهای غیرعادی نامیده می شوند. بارهای غیرعادی در واقع بارهایی هستند که مقدار (Magnitude)، راستا (Direction) و مدت زمان (Duration) آنها غیرقابل پیش بینی است.
 در مواقعی نیز بارهای غیرعادی به صورت اضافه بار (Overload) اتفاق می افتند. منظور از اضافه بار، همان بار های طراحی هستند با این تفاوت که در بعضی مواقع، با مقدار بیشتری از بارهای در نظر گرفته شده ظاهر می شوند، ‏ به عنوان مثال بار برف، با اینکه در طراحی ها مطابق آیین نامه ها در نظر گرفته می شوند،  ‏ولی مواقعی وجود دارد که به علت تغییرات جوی، مقدار بارش برف از مقدار در نظر گرفته شده در طراحی بیشتر می شود و در نتیجه یک بار غیرعادی به صورت اضافه بار (Over Load) به سازه اعمال می گردد.





دانلود فایل


پاورپوینت خرابی پیشرونده و طراحی مقاوم سازه ها در برابر آن

خرابی پیشرونده و طراحی مقاوم سازه ها در برابر آن, دانلود پاورپوینت خرابی پیشرونده و طراحی مقاوم سازه ها در برابر آن, پاورپوینت در مورد خرابی پیشرونده و طراحی مقاوم سازه ها در برابر آن, تحقیق خرابی پیشرونده و طراحی مقاوم سازه ها در برابر آن, پاورپوینت,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید