پاورپوینت فرانک اون گهری

پاورپوینت فرانک اون گهری

پاورپوینت-فرانک-اون-گهری

دانلود پاورپوینت فرانک اون گهری،
با فرمت ppt و در 7 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
فرانک اون گهری در ۲۸ فوریه ۱۹۲۹ در در خانواده‌ای یهودی در تورنتو کانادا متولد شد. نام مذهبی اش ابراهیم بود و محض خنده او را ماهی صدا می کردند. بلافاصله پس از جنگ دوم جهانی کانادا را ترک کرد و با خانواده اش در لوس آنجلس اقامت گزید.
او در سال ۱۹۴۷ م به همراه خانواده اش به لس آنجلس مهاجرت کردودر دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به تحصیل در رشته معماری پرداخت.
در کارهای اولیه گری می‌توان تأثیراتی از معماران سوئیس و فرانسه به خصوص لوکوربوزیه مشاهده کرد این تأثیرات را تا سال ۱۹۷۲ می‌توان در کارهای گری مانند استفاده از فرمهای هندسی ساده مشاهده کرد.
به طور کلی در کارهای گری نوعی تندیس گرائی را می‌توان مشاهده کرد چه در توسعه خانه همسرش ۱۹۸۷ تا موفق‌ترین کارش در سبک فولدینگ که موزه هنرهای معاصر بیلبائو است.
او معتقد است:
من آثار هنرمندان را نگاه میکنم و هنر را به مثابه وسیله‌ای برای الهام خودم میپندارم و سعی میکنم تحت تأثیر هیچ فرهنگی نباشد در هر کارم روشهای جدید را جستجو میکنم. برای من قانون و قاعده محدود کننده وجود ندارد و اصولا مرزی بین درست و نادرست نمیدانم.
دانلود فایل


پاورپوینت فرانک اون گهری

فرانک اون گهری, دانلود پاورپوینت فرانک اون گهری, پاورپوینت در مورد فرانک اون گهری, تحقیق فرانک اون گهری, پاورپوینت درباره فرانک اون گهری, پاورپوینت راجع به فرانک اون گهری, پاورپوینت آماده فرانک اون گهری, تحقیق در مورد فرانک اون گهری, ppt , pdf , تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید