پاورپوینت زاها حدید

پاورپوینت زاها حدید

پاورپوینت-زاها-حدید

دانلود پاورپوینت زاها حدید،
با فرمت ppt و در 45 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
طرح‌ها و سازه‌های حدید بخصوص در دوران اولیة‌ کارش ـ از حیث تمرکز بر طراحی، پراکندگی قطعات، سادگی، و خلاصگی‌شان به همراه زوایای تند و خطوط پرحرکت ـ مؤکداً از هنر و معماری انقلابی اوایل قرن اتحاد جماهیر شوروی یعنی کانستراکتیویسم و سوپره‌ماتیسم و نیز نقاشی‌های هندسی تأثیر گرفته‌اند.
اما در مجموع، به‌سبب ساختارشکنی‌های فرمی، حدید همچون فرانک گری و دانیل لیبسکیند معمار در زمرة معماران دکانستراکتیویست (در مقابل معماری مدرن، مثل تقابل معماری باروک علیه معماری رنسانس) قرار می‌گیرد.
مرکز ملی هنرهای معاصر
محل پروژه : رم ایتالیا
طراحی شده در سال : 1998
ساخت :2003
برنده جایزه اول به همراهی پاتریک شوماخر
ساختمان مرکزی بی ، ام ، و
سال انجام پروژه :2002
مکان : لاپیزیک ، آلمان
پیکره اصلی بخش طراحی ، کانون ترکیب این ساختمان به طوری است که به ترتیب برای مرحله به مرحله اجرا کردن کارها از پر سر و صدا به آرام قرار گرفت . این منطق از دو جهت اجرا میشود اول اینکه سازمان و فعالیتهای مرکزی آن به طور کلی درونگرا هستند . پوشش آن در زیر طبقه بالاتری که به صورت اریب قرار گرفته واقع شده است . اصلی ترین راه ارتباط ، عمودی است و به صورت یک دهلیز داخلی عمل می کند . این دهلیز نواحی برگزاری جلسات سازمانی را به بخشهای عمودی متصل می کند .
دوم اینکه در مرکزی ترین قسمت ساختمان راهی به سوی فضای آزاد ، باز می شود که نور و روشنایی را وارد قلب ساختمان می سازد .به عنوان مثال با قرار دادن سالن غذاخوری در کنار نورگیر ارتباطی به سمت نواحی داخلی فراهم می شود.
دانلود فایل


پاورپوینت زاها حدید

زاها حدید, دانلود پاورپوینت زاها حدید, پاورپوینت در مورد زاها حدید, تحقیق زاها حدید, پاورپوینت درباره زاها حدید, پاورپوینت راجع به زاها حدید, پاورپوینت آماده زاها حدید, تحقیق در مورد زاها حدید, ppt , pdf , تحقیق با موضوع زاها حدید, دانلود تحقیق زاها ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید