پاورپوینت زندگی عاری از خطر دخانیات

پاورپوینت زندگی عاری از خطر دخانیات

پاورپوینت-زندگی-عاری-از-خطر-دخانیات

دانلود پاورپوینت زندگی عاری از خطر دخانیات،
با فرمت ppt و در 54 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
درصد بالائی از زنان سیگاری جهان، مادرند!
نوجوانان، جوانان و زنان، هدف اصلی کمپانی‌های چند ملیتی تولید دخانیات هستند. پنج میلیون نفر از افراد زیر ۱۸ سال در دنیا سرانجام در اثر مصرف سیگار می‌میرند در حالی که ۲۰ درصد از افراد سیگاری در جهان را زنان تشکیل داده و اکثر آن‌ها مادران و زنان خانواده هستند.
دبیرخانه ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات مرکز سلامت محیط و کار در چهارمین روز از هفته جهانی بدون دخانیات گفت:نوجوانان، جوانان و زنان،هدف اصلی کمپانی‌های چند ملیتی تولید دخانیات هستند.
 درمان و آموزش پزشکی، ممنوعیت کامل دخالت‌های صنایع دخانی در برنامه‌های کنترل دخانیات می‌تواند از جوانان و نوجوانان در برابر این محصول مرگبار محافظت کند.
بر اساس این گزارش، عبارات فریبنده‌ای مانند سیگارهای لایت یا سبک و یا توتون میوه‌ای، راهی برای گمراه‌کردن جوانان، نوجوانان و زنان از سوی کمپانی‌های دخانی است و نه گفتن به اولین نخ سیگار، مهارتی کارآمد برای نجات جوانان و نوجوانان از چنگال صنایع دخانی است.
بر پایه این گزارش، پنج میلیون نفر از افراد زیر ۱۸ سال در دنیا سرانجام در اثر مصرف سیگار می‌میرند در حالی که ۲۰ درصد از افراد سیگاری در جهان را زنان تشکیل داده و اکثر آن‌ها مادران و زنان خانواده هستند.
دانلود فایل


پاورپوینت زندگی عاری از خطر دخانیات

زندگی عاری از خطر دخانیات, دانلود پاورپوینت زندگی عاری از خطر دخانیات, پاورپوینت در مورد زندگی عاری از خطر دخانیات, تحقیق زندگی عاری از خطر دخانیات, پاورپوینت درباره زندگی عاری از خطر دخانیات, پاورپوینت راجع به زندگی عاری از خطر دخانیات, پاورپوینت آم,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید