پاورپوینت گل همیشه بهار

پاورپوینت گل همیشه بهار

پاورپوینت-گل-همیشه-بهار

دانلود پاورپوینت گل همیشه بهار،
با فرمت ppt و در 24 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نام انگلیسی: Pot marigold
● گیاهشناسی:
گیاهی علفی و یکساله است که منشاء آن مدیترانه و غرب آسیا گزارش شده و دارای ریشه مخروطی شکل و راست می باشد .
برگها باریک، بلند و کم و بیش کرکدار، فاقد دندانه و به صورت متناوب می باشند. رنگ برگها سبز روشن، گلها درشت (قطر کل ۷-۴ سانتی متر) می باشد. گلچه های زبانه ای در محورهای متحدالمرکز که تعداد آنها ۴ تا ۸ یا بیشتر است قرار می گیرند. رنگ گلها زرد یا نارنجی است. گلهای همیشه بهار در حضور نور باز و در شب بسته می شوند. میوه فندقه و قهوه ای رنگ و سطح آن ناصاف می باشد. طول دوره رویش ۲۱۰ - ۲۰۰ روز می باشد.
شرح گیاه
گیاهی علفی، یکساله دارای ساقه ای به طول 20 تا 50 سانتی متر است ، برگهایی ساده بیضوی ، دراز ،پوشیده از کرک ، با کناره های موجدار و به رنگ سبز، مایل به قهوه ای روشن دارد، روی ساقه منشعب آن کاپیتولهای درشت و زیبا ظاهر می گردد که به تناسب گرما و رطوبت محیط زندگی ، به طور منظم صبح ها در فاصله ساعت 9 تا 10 شکفته و سپس در بعد از ظهرها بین ساعات 4 تا 5 جمع می گردد. کاپیتولهای آن دارای دو نوع گل یکی لوله ای و دیگر زبانه ای به رنگ زرد مایل به نارنجی و واقع در حاشیه نهنج است.میوه فندقه و قهوه ای رنگ و سطح آن نا صاف می باشد. تذکر : گیاه Calendula arvensis L. ظاهری شبیه C. officinalis دارد و به حالت وحشی در نواحی مختلف کشور پراکنده است.
دانلود فایل


پاورپوینت گل همیشه بهار

گل همیشه بهار, دانلود پاورپوینت گل همیشه بهار, پاورپوینت در مورد گل همیشه بهار, تحقیق گل همیشه بهار, پاورپوینت درباره گل همیشه بهار, پاورپوینت راجع به گل همیشه بهار, پاورپوینت آماده گل همیشه بهار, تحقیق در مورد گل همیشه بهار, ppt , pdf , تحقیق با موض,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید