پاورپوینت طرح توجیهی تولید نشاسته از گندم

پاورپوینت طرح توجیهی تولید نشاسته از گندم

پاورپوینت-طرح-توجیهی-تولید-نشاسته-از-گندم

دانلود پاورپوینت طرح توجیهی  تولید نشاسته از گندم،
با فرمت ppt و در 28 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
استفاده از غلات در رژیم غذایی از زمان‌های قدیم ، منبع اصلی تمام مواد مغذی لازم برای بدن بوده است. مطالعات مربوط به غلات نشان می‌دهد که هیچ گروه غذایی دیگری قادر به تهیه تقریبا تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن انسان نیست. گندم رایج‌ترین و پرکاربردترین نوع غله در خانواده‌ غلات است. تمام قسمت‌های گندم از جمله سبوس (لایه بیرونی)، جنین گندم و درون‌دانه (قسمت داخلی) منبع انرژی زیادی هستند. گندم در جنوب غربی آسیا ریشه دارد، اما امروزه یکی از غلات محبوب در کشورهای مختلف برای مصرف انسان است. گلوتن پروتئینی است که در گندم یافت می‌شود. در واقع ماده چسبنده و لزجي كه پس از گرفتن نشاسته از آرد باقي مي‌ماند همان گلوتن مي‌باشد. میزان گلوتن است که مرغوبیت گندم را تعیین می‌نماید. گندم‌های قرمز سخت بهاره و پاییزه گلوتن بیشتری دارند و به همین دلیل، ارزش تهیه نان از آنها بیشتر است.
گلوتن گندم نقش مهمی در صنایع غذایی دارد، در تهیه نان، شیرینی، غنی‌سازی آرد ماکارونی، غذای کودک، نان‌های حجیم و بهبوددهنده‌ها و تولید فراورده‌های گوشتی (سوسیس و کالباس) و به عنوان بهترین تامین‌كننده پروتئین طبیعی در صنایع غذائی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در ادامه خلاصه‌‌ای از مطالعات امکان‌سنجی (طرح توجیهی) تولید گلوتن و نشاسته گندم ارائه شده است.
دانلود فایل


پاورپوینت طرح توجیهی تولید نشاسته از گندم

طرح توجیهی تولید نشاسته از گندم, دانلود پاورپوینت طرح توجیهی تولید نشاسته از گندم, پاورپوینت در مورد طرح توجیهی تولید نشاسته از گندم, تحقیق طرح توجیهی تولید نشاسته از گندم, پاورپوینت درباره طرح توجیهی تولید نشاسته از گندم, پاورپوینت راجع به طرح ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید