پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران مورد پژوهی فوتبال

پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران مورد پژوهی فوتبال

پاورپوینت-برندسازی-در-ورزش-ایران-مورد-پژوهی-فوتبال

دانلود پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران مورد پژوهی فوتبال،
با فرمت ppt و در 44 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
محبوبیت ورزش فوتبال
گردش مالی فوتبال
شرایط دشوار باشگاه های ایران از لحاظ اقتصادی
تخریب چهره فوتبال کشور
سکوهای خالی استادیوم ها
منحل شدن باشگاه های قدیمی کشور
باشگاه ها باید به یک برند معتبر تبدیل شوند.
برند
برند عبارت است از یک نام، واژه، علامت و طرح و یا ترکیبی از آن که برای شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد و باعث متفاوت نمودن آن ها از کالاها و خدمات رقبا می شود.
کاتئورا، فیلیپ و گراهام، جان (1383)
تلاش جهت خلق ارزش برند به صورتی استراتژیک، دو نکته کلیدی را خاطر نشان می سازد:
اول: تمام انواع فعالیت های سازمانی، بر شناخت برند اثر گذار هستند .
دوم: موفقیت بلند مدت برند، با فعالیت های کوتاه مدت و تجارب حاصل از فعالیت های تاکتیکی، تحت تاثیر قرار می گیرد.
از این رو، سوال اصلی پژوهش حاضر بدین طریق مطرح می شود که:
مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران  چگونه می باشد؟
دانلود فایل


پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران مورد پژوهی فوتبال

برندسازی در ورزش ایران مورد پژوهی فوتبال, دانلود پاورپوینت برندسازی در ورزش ایران مورد پژوهی فوتبال, پاورپوینت در مورد برندسازی در ورزش ایران مورد پژوهی فوتبال, تحقیق برندسازی در ورزش ایران مورد پژوهی فوتبالپاورپوینت درباره برندسازی در ورزش ایران مور,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید