پاورپوینت دوپینگ با دگزامتازون

پاورپوینت دوپینگ با دگزامتازون

پاورپوینت-دوپینگ-با-دگزامتازون

دانلود پاورپوینت دوپینگ با دگزامتازون،
با فرمت ppt و در 13 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
استفاده ی نادرست از دارو های مکمل و انرژی زا، سال هاست که عوارض جبران ناپذیری بر بدن افراد،  به خصوص ورزشکاران  میگذارد. و ورزشکاران حرفه ای بیش از دیگران از چنین مواردی استفاده می کنند و متأسفانه نسبت به عوارض و پیامد های آن آگاهی کافی ندارند.
این مواد که در بیشتر اوقات به شکلی غیر قانونی در باشگاه های ورزشی توزیع میشوند و به فروش می رسند،تأثیرات مثبت کوتاه مدتی دارند و متأسفانه عوارض منفی آنها تا پایان عمر نیز برطرف نمی شود.
به گفته پزشکان،ورزشکارانی که عمر حرفه ای آنها خیلی زود به پایان می رسد و آنهایی که به دام اعتیاد گرفتار میشوند،معمولا در دوران فعالیتشان از چنین داروهایی استفاده کرده اند.
استروئیدهای آنابولیک:
پرمصرف ترین داروی محرک در بین ورزشکاران می باشد ، و از همان موقعی که قدرت پروتئین سازی این دارو شناخته شد ، مصرف آن به طور وسیع گسترش  یافت
دکتر ویلیام تیلور (از مشاوران کمیته المپیک ایالات متحده) در خصوص این دارو ها می گوید: اگر کودکی را با ترکیبی از هورمون رشد و استروئید های آنابولیزان پرورش دهند غولی با قد 2متر و 25 سانتیمتر و 160 کیلو وزن از آب در می آید.
قهرمانان جهانی پرورش اندام ارزش و اهمیت استروئید را فوق العاده کار ساز میدانند.
استروئیدهای آنابولیزان فقط آقایان را شامل نمیشود بلکه زنان ورزشکار نیز در سطح وسیعی از این آنابولیکها استفاده میکنند.
 پرفسور (ویلدور هولمان): در میان زنانی که رکوردار دو ومیدانی، پرش ارتفاع ، پرش طول ، پرتاب وزنه ، دیسک هستند تعداد انگشت شماری وجود دارند که استروئید های آنابولیک مصرف نکرده باشند.
بطور کلی استروئید ها،هورمون هایی هستند که به طور طبیعی در بدن  از کلسترول ساخته میشوند.
سلول های ترشح کننده هورمونهای استروئیدی هیچ  گونه گرانول ترشحی و ذخیره ای ندارند لذا هورمون پس از ساخته شدن به داخل خون ترشح میشود.


دانلود فایل


پاورپوینت دوپینگ با دگزامتازون

دوپینگ با دگزامتازون, دانلود پاورپوینت دوپینگ با دگزامتازون, پاورپوینت در مورد دوپینگ با دگزامتازون, تحقیق دوپینگ با دگزامتازون, پاورپوینت درباره دوپینگ با دگزامتازون, پاورپوینت راجع به دوپینگ با دگزامتازون, پاورپوینت آماده دوپینگ با دگزامتازون, تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید