پاورپوینت هنجارها و ناهنجاری های در تمایلات جنسی

پاورپوینت هنجارها و ناهنجاری های در تمایلات جنسی

پاورپوینت-هنجارها-و-ناهنجاری-های-در-تمایلات-جنسی

دانلود پاورپوینت هنجارها و ناهنجاری های در تمایلات جنسی،
با فرمت ppt و در 34 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
میل جنسی بهنجار چیست؟ چه موقع رفتار جنسی فاصله گرفته از هنجار اختلال محسوب میشود؟ دو نوع رفتار جنسی مشمول این تعریف می شوند. در ناکارایی جنسی٬ موقع ارتباط جنسی کارایی کافی و رضایتبخش وجود ندارد : برای مثال شخص٬ برانگیخته نمی شود ییا به ارگاسم نمی رسد. در اختلالات پارافیلیایی که اصطلاح نسبتأ جدیدی برای انحراف جنسی است٬ برانگیختگی جنسی عمدتا در چهارچوب افراد یا اشیای نامناسب رخ می دهد.
برانگیختگی های پارافیلیایی عمدتأ متمرکزند و شامل بزرگسالانی می شوند که رضایت متقابل ندارند٬ حتی اگر تمایل داشته باشند.
اختلالات پارافیلیایی در عمل٬ رابطه ی چندانی با ناکارایی های جنسی ندارند جز آن که هر دو٬ رفتار جنسی را در بر می گیرند.
 اختلال دیگری که به طور کامل از اختلالات جنسی منفک شده ملال جنسیتی است. در ملال جنسیتی٬  شاهد نوعی ناهمخوانی و ناراحتی روانشناختی  و نارضایتی از جنسیتی هستیم که از بدو تولد به فرد منتسب شده است(یعنی پسر یا دختر). این اختلال٬  جنسی نیست بلکه اخلال در حس مردانگی یا زنانگی شخص است.
تفاوت های جنسیتی
اگرچه مردان و زنان هردو به روابط جنسی تک شریکی گرایش دارند٬ ولی در رفتار های جنسی انها تفاوتهای جنسیتی دیده می شود که برخی از این تفاوت ها قابل توجه است.
یک یافته مشترک در میان نظرسنجی های جنسی٬ درصد خیلی بالاتر مردان نسبت به زنانی که گزارش میدهند استمنا کرده اند.98 درصد مردان در برابر 64 درصد زنان گزارش داده اند که استمنا کرده اند(یعنی با تحریک خود به ارگاسم رسیده اند).
دفعات استمنا در بین کسانیکه استمنا کرده بودند٬ در مردان 5/2 برابر زنان بود.


دانلود فایل


پاورپوینت هنجارها و ناهنجاری های در تمایلات جنسی

هنجارها و ناهنجاری های در تمایلات جنسی, دانلود پاورپوینت هنجارها و ناهنجاری های در تمایلات جنسی, پاورپوینت در مورد هنجارها و ناهنجاری های در تمایلات جنسی, تحقیق هنجارها و ناهنجاری های در تمایلات جنسی, پاورپوینت درباره هنجارها و ناهنجاری های در تمایلا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید