پاورپوینت آثار بالقوه زیانبار سر و صدا

پاورپوینت آثار بالقوه زیانبار سر و صدا

پاورپوینت-آثار-بالقوه-زیانبار-سر-و-صدا

دانلود پاورپوینت آثار بالقوه زیانبار سر و صدا،
با فرمت ppt و در 24 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
سر و صدا
سر و صدا شایع ترین عامل زیان آور در محیط كار است . حداكثر سر و صدای مجاز در محیط كار در یك شیفت 8 ساعته ، 85-90 dB می باشد . صوت بیش از حد مجاز سبب ناشنوایی های حسی ، عصبی و یا هر دو می گردد . افزایش فشار ، قند و كلسترول خون ، اضطراب ، ناراحتی عصبی و اختلالات شنوایی در كودكانی كه مادرانشان به هنگام بارداری در معرض سر و صدای بیش از حد مجاز بوده اند ، از دیگر اثرات سوء آن بر سلامت انسان می‌باشد. برخی فلزات سنگین ، حلال ها ، آفت كش ها و سایر مواد شیمیایی نیز سبب كاهش شنوایی حسی - عصبی می‌گردند .
حدود 1 الی 4 در صد جمعیت کشورهای توسعه یافته در معرض سطوح مخاطره آمیز سر و صدا می باشند و این به معنی فقدان یا عدم کارایی برنامه های حفاظت از شنوایی یا HCP (Hearing Conservation Plograms  ) در این کشورهاست .
از مهمترین مشاغل در معرض خطر ، می توان به کار با ماشین آلات صنعتی ، نساجی ، تولید چوب و الوار و کاغذ ، تولید تنباکو و چرم ، صنعت شیشه گری ، صنعت چاپ ، صنعت حمل و نقل و همچنین صنایع تولید فراورده های گوشتی همچون سوسیس و کالباس بدلیل وجود کاترها که وظیفه مخلوط کردن مواد را دارند و اتاق های پخت که با بخار گرم کار می کنند اشاره نمود .
تعداد افرادی که در صنعت در معرض سر و صدای مخاطره آمیز قرار دارند، بسیار بیشتر از افرادی است که در معرض سایر عوامل مخاطره آمیز شغلی قرار می گیرند .
دانلود فایل


پاورپوینت آثار بالقوه زیانبار سر و صدا

آثار بالقوه زیانبار سر و صدا, دانلود پاورپوینت آثار بالقوه زیانبار سر و صدا, پاورپوینت در مورد آثار بالقوه زیانبار سر و صدا, تحقیق آثار بالقوه زیانبار سر و صدا, پاورپوینت درباره آثار بالقوه زیانبار سر و صدا, پاورپوینت راجع به آثار بالقوه زیانبار سر و,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید